Software & Apps

INSTAGRAM: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ YOUTUBE;

Η εφαρμογή ξεπέρασε ήδη το φράγμα του 1 δις χρηστών!

Το Instagram, που ανήκει στο Facebook, ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει πλέον την ανάρτηση βίντεο διάρκειας έως μιας ώρας, κάτι που θα το καταστήσει ανταγωνιστή του YouTube της Google, ιδίως μεταξύ των νέων σε ηλικία χρηστών.

Στο σχετικό ρεπορτάζ του ΑΠΕ-ΜΠΕ τονίζεται παράλληλα ο κίνδυνος η εφαρμογή να απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο από την αρχική λειτουργία της, που ήταν οι χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους. Επίσης, το Instagram έκανε γνωστό ότι ξεπέρασε πλέον το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, ενώ πέρυσι το Σεπτέμβριο είχε περίπου 800 εκατομμύρια χρήστες.

Είναι η τέταρτη πλατφόρμα δικτύωσης του Facebook που ξεπερνά το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, καθώς κάτι τέτοιο έχουν ήδη κάνει -εκτός από το ίδιο το Facebook- το WhatsApp και το Messenger. Το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι το Twitter και το Snapchat, κερδίζοντας ολοένα περισσότερους έφηβους και γενικότερα χρήστες νεότερης ηλικίας, τους οποίους χάνει το Facebook.

Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να «ανεβάζουν» βίντεο μεγάλης διάρκειας, κάτι που θα επιτρέψει, μεταξύ άλλων, σε καλλιτέχνες και άλλες διασημότητες με εκατομμύρια «ακολούθους» να τροφοδοτήσουν το κοινό τους με άφθονο υλικό, ενώ σήμερα τα βιντεοκλίπ τους στο Instagram δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό.

Οι περισσότεροι χρήστες θα μπορούν να «ανεβάζουν» έως δεκάλεπτα βίντεο, ενώ αυτοί με το μεγαλύτερο ακροατήριο θα δικαιούνται βίντεο έως μιας ώρας. Το IGTV θα λειτουργεί τόσο ως μέρος του Instagram όσο και ως ανεξάρτητη εφαρμογή. Σε πρώτη φάση δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, αλλά αυτό αναμένεται να συμβεί τελικά. Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα ανεβάζει τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.

  • Φωτό στην κορυφή της σελίδας: Ο CEO του Ιnstagram Kevin Systrom κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του IGTV στο San Francisco, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 20/6/18. 

Σχετικά με τον συντάκτη

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο