Ενδιαφέρουν

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΡΑΤΣΕΣ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ» ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ

…και «wannabe φωτορεπόρτερ»!

Για να το πάρει απόφαση να βγει να φωτογραφίσει, πρέπει το θέμα του να βρίσκεται σε οποιουδήποτε είδους καταυλισμό αλλιώς δεν είναι αρκετά «ευαισθητοποιημένο» για τον ίδιον.

Ουσιαστικά δεν παίζει ρόλο τι θα είναι αυτό, φτάνει να έχει φράχτη, βρωμιά, παιδιά και ηλικιωμένους. Υπήρξε μια περίοδος όπου ο κάθε φέρελπις φωτογράφος αυτής της ράτσας, πραγματοποιούσε και μια έκθεση φωτογραφίας με υλικό παρμένο σε καταυλισμούς Ρομά.

Στην ανάγκη, χρησιμοποιούσαν πάντα κάποιες συγκεκριμένες ψυχιατρικές κλινικές σαν καβάτζα και δεξαμενή άντλησης δακρύβρεχτων θεμάτων. Μη φανταστείτε όμως ότι έκαναν ή κάνουν κάτι αντίστοιχο με συναδέλφους τους στο εξωτερικό. Εδώ είναι Ελλάδα. Πραγματοποιούν ορισμένα σύντομα «μπες βγες» στα θέματά τους και …βουαλά: έτοιμο το «ευαισθητοποιημένο» υλικό.

Κορόιδα είμαστε, να πρέπει και να το ζήσουμε κιόλας; Να διαθέσουμε πραγματικές ποσότητες χρόνου ώστε να γνωρίσουμε αυτούς τους ανθρώπους; Όχι βέβαια. Στήνουμε μερικά γλυκούλικα παιδάκια (περνούν από casting τα βρώμικα και τα ξυπόλητα κυρίως) πίσω από συρματοπλέγματα, κάνουμε τη δουλειά μας, τραβάμε και μια απολύμανση πίσω στο σπίτι και μετά όλα είναι έτοιμα για τα social media και τον συγχρωτισμό με κάποιες άλλες ράτσες εδώ μέσα.

Υστερόγραφο: Ο «ευαισθητοποιημένος» φωτογράφος συνήθως ακολουθεί και συγκεκριμένο ενδυματολογικό κώδικα, προς το «αγωνιστικότερον» ώστε να συνάδει και με την «αριστερή» του ιδεολογία.

Συχνά πυκνά, παριστάνει και τον επίδοξο ποιητή, πάντα άνευ εκδότη…

«Wannabe φωτορεπόρτερ»

Φαντάζεται βραβεύσεις και μεγαλεία, τη ζωή του να γίνεται ταινία, γυναίκες να τον βρίσκουν περιπετειώδη και γοητευτικό καθώς θα διηγείται ιστορίες για το πώς παραλίγο να τον αγγίξουν σάλια καμηλοπάρδαλης σε κάποιο ζωολογικό κήπο.

Έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως γιατί αποτελεί «υβρίδιο» από συνδυασμό άλλων ρατσών. Από τον ερωτύλο φωτογράφο έχει δανειστεί την κοτσίδα και από τον προηγούμενο, τον αριστερίζοντα ενδυματολογικό κώδικα.

Δεν είναι πολύ της τεχνικής, δεν έχει πεισθεί από τις mirrorless (τι έχουν ακούσει τα αυτάκια μου αλλά ας μη μιλήσω), θα βάλει και λίγο street ως «καρύκευμα» και φυσικά είναι fanboy-fungirl.

Το μόνο που δεν είναι; Πραγματικά πρόθυμος και διατεθειμένος να θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία διήγησης μιας ιστορίας μέσα από εικόνες, με οποιοδήποτε κόστος.

Ελάχιστοι από αυτή τη ράτσα γίνονται τελικά υπολογίσιμοι φωτορεπόρτερ και ακόμα λιγότεροι δεν έχουν μπει ποτέ στη διαδικασία να «στήσουν» εικόνες.

Στείλτε τα δικά σας σχόλια για τις φωτογραφικές ράτσες των Ελλήνων
στη σελίδα του περιοδικού στο Facebook!

Σχετικά με τον συντάκτη

Bαγγέλης Δελέγκος

Bαγγέλης Δελέγκος

Eπαγγελματίας φωτογράφος, δάσκαλος φωτογραφίας, συγγραφέας και αρθρογράφος. Για περίπου 25 χρόνια, ειδικεύεται στην ταξιδιωτική φωτογραφία και στο τοπίο (έχοντας βέβαια ασχοληθεί και με την πλειοψηφία του θεματικού εύρους αυτής της τέχνης), με τη δουλειά του να έχει δημοσιευθεί σε κάθε μεγάλο ελληνικό περιοδικό και εφημερίδα, παράλληλα με τη συνεργασία του με γνωστούς εκδοτικούς οίκους και φωτογραφικά πρακτορεία της χώρας και του εξωτερικού. Ταυτόχρονα, έχει συνεργαστεί με όλα τα ελληνικά φωτογραφικά περιοδικά, ως δοκιμαστής νέων προϊόντων και τεχνικός συντάκτης, ενώ έχει παραδώσει πληθώρα φωτογραφικών σεμιναρίων και ολοκληρωμένων κύκλων μαθημάτων σε σχολές, λέσχες, δήμους, φωτογραφικές ομάδες και στα πλαίσια των καθηκόντων του ως Brand Ambassador για μεγάλες εταιρείες.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο