Professional Περιοδικά

DANNY BALDWIN: «SKIN DEEP» – TA TATOYAZ KATAKTOYN TH MΟΔΑ!

Μια νέα εποχή για τη φωτογραφία μόδας!

Mέχρι πριν λίγα χρόνια ο χώρος της μόδας έδινε περιθώρια μόνο σε clean-cut μοντέλα, που λειτουργούσαν ως ο κενός καμβάς για τα ρούχα που έπρεπε να προβληθούν. Σήμερα η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Τα τατουάζ που απαγορεύονταν εντελώς ή επιτρέπονταν μόνο σε σημεία που δεν ήταν εμφανή στο σώμα, έρχονται όχι μόνο στο φως αλλά και διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς ολόκληρες καμπάνιες πλέον στηρίζονται σε αυτά.

Αυτή είναι τουλάχιστον η διαπίστωση του φωτογράφου Danny Baldwin, που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο. Κατά τους τελευταίους 12 μήνες φωτογράφισε, σε ασπρόμαυρο, πάνω από 100 άντρες – μοντέλα, χρησιμοποιώντας για όλους το ίδιο ουδέτερο μαύρο φόντο. Επέλεξε το τετράγωνο φορμά, ως ένα μικρό φόρο τιμής στα social media που τον βοήθησαν ιδιαίτερα να ξεκινήσει τη δική του καριέρα.

Ο ίδιος στις δουλειές του φρόντιζε ανέκαθεν να αναδεικνύει τα τατουάζ, που άλλωστε διακοσμούν και το δικό του σώμα. Οι συνεργασίες του περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ονόματα εντύπων και εταιριών όπως Vogue Uk, i-D, Paper Magazine, Rolling Stone, Diesel, Sony, ITV, Wonderland, Q Magazine, Hunger, Attitude Magazine, Grazia.

Danny Baldwin

Πορτρέτο του φωτογράφου Danny Baldwin, που φιλοξενεί και ο ίδιος τατουάζ στο σώμα του.

Τα μοντέλα που επέλεξε είναι διαφορετικών ηλικιών, εθνικοτήτων και εμπειριών. Άλλα ξεκινούν μόλις τώρα την καριέρα τους, άλλοι αλλά έχουν ήδη δουλέψει για ονόματα όπως αυτά των Versace και Vivienne Westwood. «Με την ύπαρξη μόνο ενός φακού ανάμεσά μας, επιχειρώ να τους απογυμνώσω από τους ρόλους και τους χαρακτήρες που οφείλουν να υποδυθούν προκειμένου να αναδείξουν τα ρούχα του κάθε σχεδιαστή. Κάθε τατουάζ είναι μια εξειδικευμένη, προσωπική και μοναδική επιλογή, που πραγματοποιείται από το κάθε μοντέλο, προκειμένου να δηλώσει κάτι ιδιαίτερο για τον εαυτό του.»

Στόχος του Baldwin είναι να οργανώσει μια σχετική έκθεση με τις φωτογραφίες αυτές, γι’ αυτό και έχει ήδη ξεκινήσει μια εκστρατεία στο Kickstarter με στόχο να συγκεντρώσει 7000 λίρες. Μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει σχεδόν τα 2/7 του ποσού.

Σχετικά με τον συντάκτη

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.