Photo Fun

ΟΤΑΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

…το αποτέλεσμα είναι συχνά συναρπαστικό!

Ποιός είπε ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι πάντα σοβαρές; Όταν μπορούν να μπολιαστούν με χιούμορ, το αποτέλεσμα, σχεδόν πάντα, εκτιμάται ιδιαίτερα από τους καταναλωτές. Κι’ αυτό γιατί αφενός τραβά αβίαστα την προσοχή τους, αφετέρου «κάθεται» περισσότερο στο μυαλό. Πώς όμως μπορεί να οπτικοποιηθεί με έξυπνο αλλά και εύληπτο τρόπο το …πολλαπλό μήνυμα; Μα φυσικά μέσα από την εικόνα!

Η διαφήμιση είναι μια από τις λίγες περιπτώσεις όπου η φωτογραφία έχει συχνά την ανάγκη των λέξεων, προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να περάσει κυριολεκτικά σε άλλη διάσταση, εκμεταλλευόμενο, αν θέλετε, τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων. Όταν λ.χ. φτάσετε στο τέλος του άρθρου, θα δείτε σε επανάληψη την εικόνα που βλέπετε στην κορυφή της σελίδας, ωστόσο αυτή τη φορά πλασιωμένη με το κείμενο και το αντικείμενο της διαφήμισης που συμπεριλαμβάνει. Συμπληρωμένη με το λόγο, η εικόνα παύει να είναι ένα απλό περίεργο στιγμιότυπο και αποκτά το πλήρες νόημά της.

Απολαύστε τις καταχωρήσεις που ακολουθούν!

Σχετικά με το συντάκτη

Νίκος Κατσουλώτος

Νίκος Κατσουλώτος

Yπ. Δρ. Ψηφιακών Τεχνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Οπτική Επικοινωνία, με θέμα την πολιτική αφίσα. Συνεργάτης της Νexus Publications AE από το 2009, ως graphic designer και αρθρογράφος. Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Photoshop απλά" και "Cinemagraph" που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις μας. Από το 2019 είναι contributing writer στην ΗuffPost Greece.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο