Market

ΚΙ ΟΜΩΣ! Η ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ!

…μια καμπάνια εσωρούχων που προκαλεί με τη δημιουργικότητά της!

H διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας εσωρούχων Jane Pain, για το έτος 2015, αποτέλεσε δημιουργία της Conill Saatchi & Saatchi (ΗΠΑ). Είναι πραγματικά ξεχωριστή, για την απλότητα της σύλληψής της, η οποία μπόρεσε ωστόσο να δημιουργήσει ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας ένα εμπνευσμένο παιγνίδι οφθαλμαπάτης.

Μια μασχάλη, ένα γόνατο, και ένας αγκώνας αντικαθιστούν, με υποδειγματικό τρόπο, τα μέρη του γυνακείου σώματος, τα οποία συνήθως επιλέγουμε να καλύπτουμε με εσώρουχα. Η συγκεκριμένη επιλογή επεξηγείται ευφυώς από το συμπληρωματικό σλόγκαν: “Αν μπορεί να κάνει το γόνατο (την μασχάλη, τον αγκώνα) να φαίνεται προκλητικό, φανταστείτε τι μπορεί να κάνει στο σωστό μέρος.”

Jane Pain Lingerie Ads 2015

Ένα γυναικείο …γόνατο!

Mια μικρή σε διαστάσεις ένθετη φωτογραφία, στο κάτω δεξιά μέρος της κάθε διαφήμισης, βοηθά το θεατή της να καταλάβει σε ποιο ακριβώς σημείο του σώματος είχε εφαρμοστεί το εσώρουχο που θαυμάζει στη βασική λήψη.

Jane Pain Lingerie Ads 2015

…και ένας γυναικείος αγκώνας!

Η συγκεκριμένη εταιρία εσωρούχων προέρχεται από την Αργεντινή και έχει ήδη δημιουργήσει τη δική της μικρή παράδοση στις ευφυείς χρήσεις της διαφήμισης. Το 2012 είχε κερδίσει το βραβείο Lapiz de Oro (η υψηλότερη διάκριση για τη διαφήμηση που απονέμεται στη χώρα) για την καμπάνια “What you can´t see is all you want to see” που υπέγραφε η φωτογράφος Natasha Ygel.

Jane Pain Lingerie Ads: "What You Cant See"

Δείγμα της βραβευμένης καμπάνιας του 2012 για την εταιρία, που υπέγραφε η Natasha Ygel.


  • Updated: 29/5/2019
 






Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της EISA (Expert Imaging and Sound Association) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.