Νέα Νέα μοντέλα

ΝΕΟΙ ΦΑΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗ SONY

H οικογένεια φακών της εταιρίας συνεχώς επεκτείνεται.

Tρεις νέοι σταθεροί φακοί πλήρους κάδρου (full frame) από τη Sony για την σειρά «α» και την άρμοση «Ε» των μηχανών της εταιρίας, για κάθε στυλ φωτογράφισης και project: FE 28mm F2, Zeiss Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA και FE 90mm F2.8 Macro G OSS.

Ο ευρυγώνιος FE 28mm F2 έχει αθόρυβο εσωτερικό μηχανισμό αυτόματης εστίασης, διάφραγμα κυκλικό 9 λεπίδων, διαφράγματα F2.0 – F22 και ελάχιστη απόσταση εστίασης τα 29 εκατοστά. Το βάρος του είναι μόλις 200gr.

Sony FE 28mm F2

Sony FE 28mm F2

O «μικρός νορμάλ» Zeiss Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA, έχει ιδιαίτερα φωτεινό διάφραγμα F1.4 ώστε να ευνοεί και το φαινόμενο bokeh. Είναι εφοδιασμένος με αθόρυβο μηχανισμό αυτόματης εστίασης (DDSSM: Direct Drive SSM) και το πιο κλειστό του διάφραγμα είναι F16. Η ελάχιστη απόσταση εστίασης είναι τα 30 εκατοστά και το βάρος του είναι 630gr.

Zeiss  Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

Zeiss Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

O τηλεφακός FE 90mm F2.8 Macro G OSS ευνοεί τις πολύ κοντινές λήψεις και τα πορτρέτα, ενώ είναι εξοπλισμένος και με σύστημα σταθεροποίησης εικόνας  (OSS: Optical Steady Shot) αλλά και αθόρυβο μηχανισμό αυτόματης εστίασης (DDSSM). Η μικρότερη τιμή διαφράγματος είναι F2.8 και η μεγαλύτερη F22. Η ελάχιστη απόσταση εστίασης είναι τα 28 εκατοστά και το βάρος του φτάνει τα 602gr.

Sony FE 90mm F2.8 Macro G OSS

Sony FE 90mm F2.8 Macro G OSS

FE 24-240mm F3.5-6.3 OSS

Καινούριος φακός zoom πλήρους κάδρου (full frame) με σύστημα σταθεροποίησης εικόνας OSS. Είναι κατασκευασμένος από 17 στοιχεία σε 12 ομάδες (πέντε ασφαιρικά κρύσταλλα και ένα κρύσταλλο με επίστρωση ED). Το πιο κλειστό του διάφραγμα είναι F22-40, ανάλογα με την εστιακή απόσταση. Η ελάχιστη απόσταση εστίασης είναι τα 50 εκατοστά και το βάρος του zoom φτάνει τα 780gr.

Sony FE 24-240mm F3.5-6.3 OSS

Sony FE 24-240mm F3.5-6.3 OSS

4 νέοι μετατροπείς φακών

Για τον ευρυγώνιο FE 28mm F2, η εταιρία έχει κατασκευάσει και δύο προσαρμογείς, τον SEL075UWC και τον SEL057FEC, για μετατροπή του σε υπερευρυγώνιο και fisheye, στα 21mm και 16mm αντίστοιχα.

Mετατροπείς Sony SEL075UWC και SEL057FEC

Οι μετατροπείς Sony SEL075UWC (αριστερά) και SEL057FEC (δεξιά).

Παράλληλα, η εταιρία λανσάρει και δύο μετατροπείς για τις μηχανές με αισθητήρα APS-C. Ο VCL-ECU2 είναι συμβατός με τους ευρυγώνιους, APS-C, E 16mm F2.8 και E 20 mm F2.8, μετατρέποντάς τους σε 12mm και 16mm αντίστοιχα. O VCL-ECF2 τούς μετατρέπει σε fisheye φακούς, κάλυψης 180ο . 

Mετατροπείς Sony VCL-ECU2 και VCL-ECF2

Οι μετατροπείς Sony
VCL-ECU2 (αριστερά) και VCL-ECF2 (δεξιά).


Photonet Newsletter
Kάθε Τρίτη & Πέμπτη όλα τα φωτογραφικά νέα δωρεάν!

   



Aρθρογράφος

Χριστίνα Καλλιγιάννη

Συνεργάτης του Photonet επί μακρά σειρά ετών. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αμέσως μετά φωτογραφία στην E.S.P. Το 2002 ξεκίνησε να εργάζεται ως επαγγελματίας φωτογράφος, με μακροχρόνιες συνεργασίες με τα περιοδικά “ΓΕΩτρόπιο” της “Ελευθεροτυπίας”, "Κ" και "Ταξίδια" της “Καθημερινής”, στα πλαίσια του ταξιδιωτικού και του ελεύθερου ρεπορτάζ. Για αρκετά χρόνια λειτουργούσε το δικό της φωτογραφικό στούντιο, το STUDIO 18.12, με βασικά αντικείμενα τη φωτογράφιση πορτρέτου, προσωπικού, επαγγελματικού, οικογενειακού και μόδας. Από το 2016 μέχρι το 2018 συμμετείχε στην διοργάνωση του Μεσογειακού Φεστιβάλ Φωτογραφίας / Medphoto Festival, έχοντας αναλάβει το Γενικό Συντονισμό της οργάνωσης του Φεστιβάλ. Σήμερα εξακολουθεί να φωτογραφίζει, με ιδιαίτερη αγάπη στα πορτρέτα και τους εσωτερικούς χώρους. Παράλληλα, είναι υπεύθυνη για το Γενικό Συντονισμό του Αthens Photo World, ενώ κυκλοφόρησε το πρώτο της μυθιστόρημα, με τίτλο "Στιγμές Παράλληλες" (εκδόσεις Χάρτινη Πόλη).

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;