Νέα Νέα μοντέλα

PANASONIC: 5 NEEΣ COMPACT

Οι superzoom Lumix DMC-SZ10, TZ57, TZ70 και οι αδιάβροχες FT6, FT30.

Oι Lumix DMC-SZ10, TZ57 και TZ70 δίνουν έμφαση στο μεγάλο zoom, για τους φανατικούς πειραματισμών μακρινών λήψεων. Οι Lumix DMC-FT6 και FT30 απευθύνονται σε πιο περιπετειώδεις χρήστες, έχοντας τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν είτε συνθήκες δύσκολες από άποψη καιρού και θερμοκρασιών, είτε σκληρές δοκιμασίες όπως πτώσεις και κρούσεις.

Οι SZ10 και TZ57 είναι εξοπλισμένες με αισθητήρες CCD και CMOS, ανάλυσης 16ΜΡ. Η TZ70 έχει κι αυτή CMOS  αισθητήρα ανάλυσης 12.1ΜP. Οι κλίμακες των εστιακών αποστάσεων των μηχανών είναι για την SZ10 24-288mm (12x), για την TZ57 24-480mm (20x) και για την TZ70 24-720mm (30x).

Panasonic Lumix DMC-SZ10

Panasonic Lumix DMC-SZ10

Panasonic Lumix DMC-TZ57

Panasonic Lumix DMC-TZ57

Panasonic Lumix DMC-TZ70

Panasonic Lumix DMC-TZ70

Ως προς τα προγράμματά τους, η μεν SZ10 έχει βασικό αυτόματο με πολλές επιλογές σκηνών για τον χρήστη, ενώ οι TZ57 και TZ70 έχουν και τα δημιουργικά προγράμματα (P,A,S,M) μαζί με την μεγάλη ποικιλία των αυτοματισμών τους. Η κλίμακα των ISO είναο 100-1600 για την SZ10, 100-3200 για την TZ57 και 80-6400 για την TZ70. Οι μηχανές επίσης τραβούν video στα 1280×720 (30p), 1920×1080 (30p) και 1920×1080 (60p, 60i και 30p) αντίστοιχα. Στη δε TZ70 τα αρχεία video είναι MPEG-4 και AVCHD με στεροφωνικό ήχο. Η οθόνη είναι σε όλα τα μοντέλα μεγέθους 3 ιντσών αλλά στις SZ10 και TZ57 είναι ανακλινόμενη (180°) ενώ στην TZ70 σταθερή. Στον αντίποδα, η ανάλυση της οθόνης της SZ10 είναι 460.000 κουκίδες ενώ στα δύο άλλα μοντέλα φτάνει τις 1.040.000 κουκίδες. Τέλος, σημαντική διαφορά μεταξύ της TZ70 έναντι των άλλων δύο μοντέλων είναι η δυνατότητα λήψης αρχείων RAW.

 

Panasonic Lumix DMC-FT6 και FT30

Panasonic Lumix DMC-FT6

Panasonic Lumix DMC-FT6

Οι FT6 (που διατίθεται και με εμφάνιση στρατιωτικής «παραλλαγής») και FT30 είναι στην ουσία ανανεωμένες εκδόσεις παλαιότερων μοντέλων, ήδη γνωστών και επιτυχημένων στους λάτρεις αυτής της κατηγορίας compact μηχανών. Η μεν FT6 είναι αδιάβροχη μέχρι και τα 13 μέτρα, αντέχει πίεση 100 κιλών και πτώσεις από 2 μέτρα, ενώ εξακολουθεί να λειτουργεί και σε θερμοκρασίες μέχρι -10ο C. H FT30 είναι αδιάβροχη μέχρι και τα 8 μέτρα, αντέχει πτώση από 1.5 μέτρo, ενώ και αυτή λειτουργεί σε θερμοκρασίες μέχρι -10ο C. Ο αισθητήρας της FT6 είναι CMOS ενώ της FT30 CCD και η  ανάλυση των αρχείων τους είναι 16ΜΡ και 4608×3456 pixels. Η κλίματα των ISO είναι 100-3200 και 100-1600 αντίστοιχα, ενώ οι εστιακές αποστάσεις των φακών είναι 28-128mm για την FT6 και 25-100mm για την FT30.

Panasonic Lumix DMC-FT30

Panasonic Lumix DMC-FT30

H FT6 εκτός από το δημιουργικό αυτόματο πρόγραμμα και μια ενδιαφέρουσα ποικιλία αυτοματισμών και έτοιμων σκηνών, έχει και πλήρως χειροκίνητη λειτουργία, ενώ η λειτουργία συνεχόμενης λήψης φτάνει τα 10 καρέ έναντι του 1.3 καρέ για την FT30. H οθόνη και των δύο είναι σταθερή αλλά ελαφρώς μεγαλύτερη στην TS6 (3”) έναντι της μικρότερης της FT30 (2.7”).To video της FT6 έχει ανάλυση 1920×1080 (60, 30fps) και με στερεοφωνικό ήχο ενώ της FT30 είναι στα 1280×720 (30fps) με μονοφωνικό ήχο.

e74922e1-fe79-43bb-be3d-798e6a09ce48._V332633136_


Photonet Newsletter
Kάθε Τρίτη & Πέμπτη όλα τα φωτογραφικά νέα δωρεάν!

   



Aρθρογράφος

Χριστίνα Καλλιγιάννη

Συνεργάτης του Photonet επί μακρά σειρά ετών. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και αμέσως μετά φωτογραφία στην E.S.P. Το 2002 ξεκίνησε να εργάζεται ως επαγγελματίας φωτογράφος, με μακροχρόνιες συνεργασίες με τα περιοδικά “ΓΕΩτρόπιο” της “Ελευθεροτυπίας”, "Κ" και "Ταξίδια" της “Καθημερινής”, στα πλαίσια του ταξιδιωτικού και του ελεύθερου ρεπορτάζ. Για αρκετά χρόνια λειτουργούσε το δικό της φωτογραφικό στούντιο, το STUDIO 18.12, με βασικά αντικείμενα τη φωτογράφιση πορτρέτου, προσωπικού, επαγγελματικού, οικογενειακού και μόδας. Από το 2016 μέχρι το 2018 συμμετείχε στην διοργάνωση του Μεσογειακού Φεστιβάλ Φωτογραφίας / Medphoto Festival, έχοντας αναλάβει το Γενικό Συντονισμό της οργάνωσης του Φεστιβάλ. Σήμερα εξακολουθεί να φωτογραφίζει, με ιδιαίτερη αγάπη στα πορτρέτα και τους εσωτερικούς χώρους. Παράλληλα, είναι υπεύθυνη για το Γενικό Συντονισμό του Αthens Photo World, ενώ κυκλοφόρησε το πρώτο της μυθιστόρημα, με τίτλο "Στιγμές Παράλληλες" (εκδόσεις Χάρτινη Πόλη).

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;