Photo Specials

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ!

Ειδικά αν μόλις ξεκινήσατε τη φωτογραφική σας δράση/επιχείρηση, διαβάστε αυτό το άρθρο!

Η ενασχόληση με τη φωτογραφία ξεκινά συνήθως ως ένα (υπέροχο ασφαλώς, αλλά) χόμπι – ωστόσο είναι πάρα πολλοί (-ες) εκείνοι (-ες) που θέλουν να κάνουν το χόμπι καριέρα. Το μόνο πρόβλημα; Δεν ξέρουν πώς!

Η άγνοιά τους δεν εστιάζεται τόσο στο πώς θα αποκτήσουν το γνωστικό υπόβαθρο (θεωρητικό και τεχνικό) που απαιτείται – οι σχετικές ανάγκες (υπερ)καλύπτονται από όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στη σχετική εκπαίδευση και προσφέρουν λύσεις για κάθε βαλάντιο.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα ξεκινούν όταν η περίοδος της μελέτης ολοκληρώνεται και έρχεται η ώρα της πράξης – σήμερα θα ασχοληθούμε με το μέγιστο εξ’ αυτών: πώς (πρέπει να) γίνεται η τιμολόγηση της (εκάστοτε) δουλειάς; Με άλλα λόγια πώς προσμετράται σε χρήμα, το οποίο θα ζητηθεί φυσικά από τον πελάτη, η δαπάνη σε χρόνο και εξοπλισμό που έχει ήδη καταβάλει ο/η (επαγγελματίας πλέον!) δημιουργός για να συλλέξει την (μικρότερη ή μεγαλύτερη) εμπειρία του/της;

Ο βραβευμένος φωτογράφος γάμου και δάσκαλος φωτογραφίας Taylor Jackson έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 555.000 συνδρομητές στο κανάλι του στο YouTube. Παρακολουθώντας τα video του είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το γιατί – θα συμβεί και σε σας, αν επιλέξετε να αφιερώσετε λιγότερο από 24 λεπτά του χρόνου σας για να παρακολουθήσετε το συγκεκριμένο που επιλέξαμε, το οποίο έχει φυσικά ως θέμα το φλέγον που τέθηκε στην αρχή του άρθρου: “πόσα χρήματα να ζητήσω;”

Η βασική τοποθέτηση του Jackson είναι η εξής: πολλοί άνθρωποι βλέπουν την τιμή σας ως δείκτη της ποιότητάς σας! Εφόσον η προσφορά σας είναι χαμηλή, ρισκάρετε να χάσετε όσους ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και θα συμπεράνουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι η εργασία που παραδίδετε είναι ευτελής! Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως αλόγιστα μπορείτε να κινηθείτε στο αντίθετο άκρο  – αν το τίμημά σας είναι πολύ υψηλό, μπορεί να τους φοβίσετε.

Πρέπει να βρείτε μια χρυσή τομή – ακόμα κι αν το καταφέρετε, ωστόσο, χρειάζεται να έχετε επίγνωση για το εξής: η συγκεκριμένη δεν θα έχει εφαρμογή για πάντα! Τελικός στόχος είναι να φτάσετε σε ένα επίπεδο, όπου η ίδια η δουλειά σας  θα “μιλά” και θα “διαπραγματεύεται” για λογαριασμό σας. Θα μπορείτε δηλαδή να προσελκύσετε πελάτες και να διεκδικήσετε από αυτούς αυξημένες αμοιβές επειδή πολύ απλά οι φωτογραφίες σας (θα) είναι (τόσο) καλές!

Το video περιέχει τα εξής 5+1 σημεία (το τελευταίο θα αποκαλυφθεί από τον ίδιο στο τέλος του video):

  • Ποιες είναι οι καλύτερες συμβουλές για την τιμολόγηση μιας φωτογραφικής δουλειάς
  • Ποιες είναι οι παγίδες στην τιμολόγηση που καλό είναι να αποφεύγονται
  • Πώς μπορείτε να αυξήσετε σταδιακά τις τιμές σας
  • Ποια είναι η κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική για να ξεκινήσετε
  • Πώς μπορείτε να ανασυνθέσετε συνολικά την πολιτική τιμών που ακολουθείτε

Δείτε το!

Φώτο: PhotoMIX Company

 


 Kάνε τώρα εγγραφή στο κανάλι μας με ένα κλικ εδώ!

Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο