Εμπορικές εκθέσεις & Σεμινάρια

ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ: “Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕΚΑΦ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΕΚΘΕΣΗ”

“Στην Image+Tech Expo αναμένονται 40.000 επισκέπτες, οι οποίοι θα καταγραφούν διεξοδικά και το database θα είναι στη διάθεση του ΣΕΚΑΦ.”

O κ. Ανέστης Αποστολίδης (Φωτοδεσμός) τοποθετείται για τα εκθεσιακά δρώμενα της φωτογραφικής αγοράς.

Στις 12 Δεκεμβρίου 2016, ο κ. Νίκος Αξελής (Photoshop Digital) δημοσιοποίησε ένα κείμενο με τίτλο “Να γιατί λοιπόν ΘΑ ΠΑΜΕ στην PHOTOVISIOΝ!!!” στο τ. 353 (σελ. 7) του PhotoBusiness Weekly. Διαβάζοντας το δεκάλογο υποστήριξης της συγκεκριμένης διοργάνωσης, ο κ. Αποστολίδης θεώρησε απαραίτητο να συγγράψει μια απάντηση, την οποία και απέστειλε στην εταιρία PRESS PHOTO PUBLICATIONS προκειμένου να δημοσιευτεί.

Ωστόσο και παρά την παρέλευση αρκετών ημερών δεν υπήρξε καμία αντίδραση και φυσικά καμία δημοσίευση της τοποθέτησής του από οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικό ή έντυπο της παραπάνω εταιρίας.

Συνεπεία αυτού του γεγονότος, επικοινώνησε μαζί μας, μας γνωστοποίησε όλα τα σχετικά δεδομένα και μας απέστειλε το δικό του κείμενο, το οποίο ακολουθεί ευθύς αμέσως:

Η καινούργια έκθεση Image+Tech Expo είναι η μόνη νόμιμη διάδοχος των ως τώρα κλαδικών φωτογραφικών εκθέσεων και φυσικός συνεχιστής τους.

Είναι νόμιμη γιατί υπερψηφίστηκε από τα παρόντα 28 μέλη του ΣΕΚΑΦ (δηλαδή την οργανωμένη φωτογραφική αγορά), σε ανοιχτό διαγωνισμό όπου συμμετείχε σαν πρόταση και η PHOTOVISION του κυρίου Τζίμα, η οποία όμως υστέρησε δραματικά και κατετάγη 3η και καταϊδρωμένη, πίσω ακόμη και από την πρόταση του κυρίου Μελετζή (περιοδικό PHOTONET).

Άρα όλη αυτή η παρελθοντολογία περί δήθεν επιτυχίας του παρελθόντος στερείται κάθε λογικής κριτικής γιατί δεν έχει αποτιμηθεί έτσι από την ζώσα αγορά.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το παρελθόν δεν εξασφαλίζει το μέλλον και όλοι κρίνονται αρχικά από την πρόθεση και τελικά από το αποτέλεσμα.

Η πρόθεση του ΣΕΚΑΦ είναι μια καλύτερη, μεγαλύτερη και δικαιότερη έκθεση.

Η BE BEST είναι μία εταιρεία που τρέχει 11 εμπορικές εκθέσεις τον χρόνο, διαθέτει μεγάλο και πραγματικό budget διαφήμισης και έχει βάθος πάγκου σε ικανό και έμπειρο προσωπικό.

Η σύγκριση λοιπόν σε πραγματικούς όρους της BE BEST με τους άλλους διοργανωτές είναι πραγματικά αστεία. Δυστυχώς, όμως, η BE BEST δεν κέρδισε λόγω των παραπάνω λογικών συνεπαγωγών και την υπέρ της μεγάλη διαφορά δυναμικής. Η αλήθεια είναι ότι η BE BEST κέρδισε γιατί η PHOTOVISION έχασε.

Και δεν έχασε μόνο λογικά αλλά κυρίως συναισθηματικά και πρωτίστως ηθικά. Η φωτογραφική αγορά δεν αντέχει άλλη παρακμή και μιζέρια, με μόνο στόχο να εξυπηρετηθούν τα προσωπικά συμφέροντα του συγκεκριμένου εκδότη και των λίγων πέριξ αυτού. Η κοροϊδία, η αλαζονεία και οι τακτικές ευνοιοκρατίας τερματίζουν μαζί με την PHOTOVISION που θα εξελιχθεί σε ένα μεγάλο φιάσκο. Η αήθης συμπεριφορά και ο στυγνός εκβιασμός δεν μεταρρυθμίζονται ούτε αλλάζουν, απλά ηττώνται. Και θα ηττηθούν σύντομα και ξεκάθαρα με την Image+Tech Expo.

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί, όπως είχε προγραμματισθεί και αναγγελθεί, στις 10-12 Μαρτίου 2017. Εάν τώρα δεν βολεύει η σύγκριση της ταυτόχρονης διεξαγωγής, να μας ενημερώσει ο γράφων την επιστολή πότε τον εξυπηρετεί καλύτερα και θα το λάβουμε σοβαρά υπόψη για το μέλλον.

Το 60% των περιπτέρων και στα δύο επίπεδα, έχει ήδη δεσμευτεί με ανοιχτή διαδικασία και διαφάνεια. Αλήθεια μπορεί να μας αναφέρει ο γράφων ποια είναι τα κριτήρια διάθεσης των περιπτέρων της PHOTOVISION; (Και εννοώ βέβαια αυτά που δεν χαρίζονται.)

Το κόστος των περιπτέρων είναι κατά 30% φθηνότερο σε έναν 100% ακριβότερο εκθεσιακό χώρο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Αλήθεια μπορεί να μας αναφέρει ο γράφων πού πήγαιναν τα επιπλέον χρήματα και γιατί ξαφνικά χαμήλωσαν τα κοστολόγια στη PHOTOVISION; (Εκτός βέβαια από αυτούς που τα έπαιρναν μόνιμα φθηνότερα.)

Υπάρχουν αξιόλογες εταιρείες (SAMSUNG, LG, HUAWEI κ.λπ.) που προσθέτουν κοινό και ενδιαφέρον σε μία έκθεση χωρίς να είναι ανταγωνιστικές στον φωτογραφικό χώρο. Αλήθεια μπορεί να μας αναφέρει ο γράφων τι εξυπηρετεί η παρουσία της MEDIAMARKT στην PHOTOVISION; (Και πιο συγκεκριμένα: ποιανού παίκτη είναι ο καλύτερος πελάτης;)

Στην Image+Tech Expo αναμένονται 40.000 επισκέπτες, οι οποίοι θα καταγραφούν διεξοδικά και το database θα είναι στη διάθεση του ΣΕΚΑΦ για περαιτέρω χρήση. Αλήθεια μπορεί να μας αναφέρει ο γράφων τι θα πάρουν οι συμμετέχοντες στην PHOTOVISION (εκτός από μέλια και καρύδια);

Συμπερασματικά δεν υπάρχει κανένα πραγματικό δίλημμα. Στην Image+Tech Expo θα παρευρεθούν όλοι οι ικανοί, ακέραιοι και ζωηροί επιχειρηματίες, επί ίσης βάσης, χωρίς στρεβλώσεις, με σκοπό να διακριθούν. Στην PHOTOVISION εκτός αυτών που δεν τηρούν τον λόγο τους και τις ηθικές δεσμεύσεις τους, επειδή είναι μόνο ηθικές, μπορούν να πάνε και όλοι οι υπόλοιποι.

Όσοι ζωντανοί… 10-12 Μαρτίου – HELEXPO ΜΑΡΟΥΣΙ – Image+Tech Expo – BE BEST KAI ΣΕΚΑΦ…

Καλές γιορτές με υγεία και αρετή,

Ανέστης Αποστολίδης (ΣΕΚΑΦ)

Ενημερωθείτε για όλες τις λεπτομέρειες της διοργάνωσης: www.imageandtech.gr
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα όλων των σεμιναρίων της διοργάνωσης και δηλώστε τη συμμετοχή σας: www.imagetechseminars.gr/
 






Aρθρογράφος

Μενέλαος Μελετζής

Διδάκτορας Επιστημών του Πανεπιστημίου του Νovisad (Σερβία) και επιστημονικός συνεργάτης του University of Applied Arts Belgrade, στον τομέα New Media. Είναι τ. Τακτικός Επίκουρος καθηγητής Φωτογραφίας στο τμήμα Γραφιστικής του Α-ΤΕΙ Αθήνας. Ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων και άρθρων για τη φωτογραφία επί 40 και πλέον χρόνια. Έχει συμμετάσχει με εικόνες του σε πολλές εκθέσεις φωτογραφίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει παραστεί ως κριτής σε διεθνείς και ελληνικούς φωτογραφικούς διαγωνισμούς. Μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων- Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ) και της Ομοσπονδίας Ενώσεων Εκδοτών Περιοδικού της Ευρωπαϊκής Ένωσης (FAEP).