Επί πολλά χρόνια τα πρότυπα της ομορφιάς έμεναν σταθερά με τη συγκεκριμένη βιομηχανία να στηρίζει τα ίδια στερεότυπα προβάλλοντας μόνο τα γνωστά “ιδανικά” χαρακτηριστικά. Ευτυχώς, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία στροφή τόσο στη βιομηχανία της ομορφιάς και της μόδας όσο και στην κοινωνία.
Έχει γίνει μία καλή αρχή, ωστόσο έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι να νιώθουμε όλοι καλά στα σώματά μας απαλλαγμένοι από κάθε ενοχή.
Οι ρίζες του προβλήματος βρίσκονται στην κοινωνία, στην οικογένεια, στα media, στη μόδα και σε οποιοδήποτε άλλο είδος που προβάλλει πρότυπα όπως είναι η τέχνη. Από τα πρώτα brands ομορφιάς που θέλησε να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε το σώμα μας είναι το Dove. Θέλοντας να καταστήσει την ομορφιά μια πηγή αυτοπεποίθησης και όχι έναν αγώνα με στρες και ενοχές, για πάνω από δέκα χρόνια χτίζει νέα πρότυπα, δημιουργεί καμπάνιες που συμπεριλαμβάνουν αληθινούς ανθρώπους και όχι στερεοτυπικά μοντέλα.
Για τη δημιουργία της συγκεκριμένης έκθεσης, η Dove συνεργάστηκε με γνωστούς Έλληνες φωτογράφους για να αναδείξουν ένα συχνά παραμελημένο σημείο του σώματος μέσα από την έκθεση The Artpit Collection by Dove.
Περισσότερα στο video που ακολουθεί:
- Φωτό στην κορυφή της σελίδας: Bruce Mars