Ενδιαφέρουν Νέα

ATHENS BIENNALE OMONOIA: THE MEETING ROOM

Ανοιχτές συζητήσεις θα γίνουν την Παρασκευή 16 και το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου.

Οι δράσεις του Δεκεμβρίου στη Βαρβάκειο, ξεκινούν για την Athens Biennale με το The Meeting Room, το οποίο προέκυψε ως αποτέλεσμα της διήμερης εκδήλωσης δημοσίων συνελεύσεων «Πώς οι Συνελεύσεις επανακτούν τη σημασία τους;» ενός εν εξελίξει διεθνούς ερευνητικού και καλλιτεχνικού project της Τζένης Μαρκέτου, που πραγματοποιήθηκε στα ιστορικά αμφιθέατρα Μ.Α.Χ. και Αβέρωφ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στις 21 και 22 Οκτωβρίου 2016.

Οι συνελεύσεις και οι επιτελεστικές ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν, προκάλεσαν πολυάριθμες συζητήσεις σχετικά με την πρακτική της «συνέλευσης» ως μια πλατφόρμα για ερωτήματα, δράση, αντίδραση, συμμετοχή των πολιτών, συλλογική νοημοσύνη και ως μια αφετηρία για την «τέχνη των πολλών».

Tο The Meeting Room του «Πώς οι Συνελεύσεις επανακτούν τη σημασία τους;» παρουσιάζει αμοντάριστα αποσπάσματα βίντεο και ζωντανής αναμετάδοσης καταγεγραμμένα κατά τη διάρκεια των διήμερων συνελεύσεων, καθώς και ένα καλλιτεχνικό βιβλίο περιορισμένης έκδοσης, μια συλλογή από σύντομες δηλώσεις, σενάρια, εικόνες, κείμενα και άλλου είδους συνεισφορές και προσθήκες από τους συμμετέχοντες του Πώς οι Συνελεύσεις επανακτούν τη σημασία τους;.

Το βίντεο της Τζένης Μαρκέτου Assembly in No Particular Order, (2016) θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του υποβλητικού The Meeting Room. Το έργο, το οποίο έχει περιοδεύσει σε μουσεία της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, αποτελείται από μια σειρά αρχειακών ταινιών και εικόνων που έχει οικειοποιηθεί η καλλιτέχνης και βρέθηκαν σε διαδικτυακές πλατφόρμες ενημέρωσης, στα οποία καταγράφονται ξεχωριστές και ιστορικές «συνελεύσεις» και διαμαρτυρίες από ολόκληρο τον κόσμο και την Ελλάδα ενώ αποτελούν οπτικά υποπροϊόντα ριζοσπαστικών πολιτικών εποχών. Το βίντεο συνοδεύεται από ένα ψηφιακά επεξεργασμένο ηχητικό απόσπασμα, αποτελούμενο από μια μηχανική γυναικεία φωνή και τη συρραφή μια σειράς συνεντεύξεων που πραγματοποιήθηκαν από την καλλιτέχνη στην Αμερική και την Ελλάδα. Οι συνεντεύξεις αυτές, με ακτιβιστές, συγγραφείς, στοχαστές, ανθρωπολόγους, ιστορικούς τέχνης και αρχιτέκτονες συνδυάζονται με κριτικά κείμενα και φανταστικές αφηγήσεις.

Την Παρασκευή 16 και το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου, το κοινό καλείται να θέσει ερωτήματα και ζητήματα με τα οποία σχετίζονται και θέλουν να τα μοιραστούν σε μια ανοιχτή συζήτηση με την καλλιτέχνη και άλλα μέλη του ακροατηρίου. Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών το κοινό ενθαρρύνεται να απαγγείλει λογοτεχνικά αποσπάσματα, λόγους, ποιήματα, μουσική, να συζητήσει για ειδησεογραφικούς τίτλους, περιβαλλοντικά ζητήματα, πολιτικές του φύλου, τέχνη και μόδα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το: Assemblies Summit Blog

  • Χώρος: Κτήριο Βαρβακείου | επί της οδού Αθηνάς – έναντι Αγοράς
  • Διάρκεια: Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου – Κυριακή 18 Δεκεμβρίου | 16:00 – 20:00

Σχετικά με το συντάκτη

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   
Ο Τέλης Σαρρηκώστας είναι ο μοναδικός φωτορεπόρτερ
που βρέθηκε τη νύχτα της 17ης Νοεμβρίου 1973 στο
Πολυτεχνείο και απαθανάτισε την εισβολή του τανκ.
Διαβάστε τις αναμνήσεις του από την ιστορική ημέρα!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο