Market

ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ένας νέος τρόπος προσέγγισης του δυνητικού πελάτη.

Η πλατφόρμα Shopify εφαρμόζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας στο χώρο της διαφήμισης και των πωλήσεων.

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) έχει μετατρέψει τα smartphone σε παράθυρο για ένα νέο κόσμο μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να έρθουν σε διάδραση με ψηφιακά αντικείμενα σε φυσικό περιβάλλον. Την νέα αυτή τεχνολογία εκμεταλλεύονται πλέον οι μεγάλες εταιρίες για να προσεγγίσουν τους δυνητικούς πελάτες τους, προσφέροντάς τους μια νέα εμπειρία αγορών.

Η πλατφόρμα προς το παρόν προορίζεται για χρήστες συσκευών iOS. Μέσω του Safari οι χρήστες μπορούν να δουν σε τρισδιάστατη μορφή τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, με λεπτομέρειες και από όλες τις πιθανές γωνίες.

Απεικόνιση προϊόντων σε αληθοφανές περιβάλλον καταστήματος.

Στο βίντεο που ακολουθεί, το πάτωμα μπροστά από τον χρήστη ανοίγει και αποκαλύπτει μια νέα σειρά υποδημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια λειτουργεί στον προσωπικό χώρο του καθενός προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία.

 

Διαφημιστική ιδέα από …άλλο κόσμο.

Μια άλλη περίπτωση όπου η επαυξημένη πραγματικότητα λειτουργεί θαυμάσια είναι τα προϊόντα επίπλωσης ή διακόσμησης. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορεί ο χρήστης να διακοσμήσει το χώρο του ψηφιακά. Έτσι θα έχει μια πρώτη πραγματική εικόνα για το πώς θα μοιάζει ο χώρος, πριν ακόμη προβεί σε αγορά.

Το AR μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε σωστότερες αποφάσεις όσον αφορά στη διακόσμηση ή επίπλωση του χώρου σας.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, αναμένονται όλο και περισσότερες δημιουργικές εφαρμογές της επαυξημένης πραγματικότητας. Από την προσέλκυση των καταναλωτών και τη δημιουργία νέων ευφάνταστων διαφημίσεων έως την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

 






Aρθρογράφος

Νίκος Κατσουλώτος

Διδάκτορας Ψηφιακών Τεχνών, με ειδίκευση στο cinemagraph (Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Εφαρμοσμένες Τέχνες, με θέμα την πολιτική αφίσα (Ακαδημία Τεχνών του Νόβι Σαντ). Είναι Πτυχιούχος Γραφιστικής από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και συνεργάτης της Νexus Publications AE από το 2009, ως graphic designer και αρθρογράφος. Έχει συγγράψει τα βιβλία "Photoshop ...απλά!" και "Cinemagraph" που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις μας. Από το 2019 είναι contributing writer στην "ΗuffPost Greece" και συνεργάτης της "Εφημερίδας των Συντακτών". Από το Φεβρουάριο έως τον Ιούνιο του 2022 εργάστηκε ως Εκπαιδευτής στο Τμήμα «Γραφιστική Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων» του Δημοσίου ΙΕΚ Αμπελοκήπων. Από τον Οκτώβριο του 2022, διδάσκει στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου.