Market

ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ένας νέος τρόπος προσέγγισης του δυνητικού πελάτη.

Η πλατφόρμα Shopify εφαρμόζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας στο χώρο της διαφήμισης και των πωλήσεων.

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) έχει μετατρέψει τα smartphone σε παράθυρο για ένα νέο κόσμο μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να έρθουν σε διάδραση με ψηφιακά αντικείμενα σε φυσικό περιβάλλον. Την νέα αυτή τεχνολογία εκμεταλλεύονται πλέον οι μεγάλες εταιρίες για να προσεγγίσουν τους δυνητικούς πελάτες τους, προσφέροντάς τους μια νέα εμπειρία αγορών.

Η πλατφόρμα προς το παρόν προορίζεται για χρήστες συσκευών iOS. Μέσω του Safari οι χρήστες μπορούν να δουν σε τρισδιάστατη μορφή τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, με λεπτομέρειες και από όλες τις πιθανές γωνίες.

Απεικόνιση προϊόντων σε αληθοφανές περιβάλλον καταστήματος.

Στο βίντεο που ακολουθεί, το πάτωμα μπροστά από τον χρήστη ανοίγει και αποκαλύπτει μια νέα σειρά υποδημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια λειτουργεί στον προσωπικό χώρο του καθενός προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία.

 

Διαφημιστική ιδέα από …άλλο κόσμο.

Μια άλλη περίπτωση όπου η επαυξημένη πραγματικότητα λειτουργεί θαυμάσια είναι τα προϊόντα επίπλωσης ή διακόσμησης. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορεί ο χρήστης να διακοσμήσει το χώρο του ψηφιακά. Έτσι θα έχει μια πρώτη πραγματική εικόνα για το πώς θα μοιάζει ο χώρος, πριν ακόμη προβεί σε αγορά.

Το AR μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε σωστότερες αποφάσεις όσον αφορά στη διακόσμηση ή επίπλωση του χώρου σας.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, αναμένονται όλο και περισσότερες δημιουργικές εφαρμογές της επαυξημένης πραγματικότητας. Από την προσέλκυση των καταναλωτών και τη δημιουργία νέων ευφάνταστων διαφημίσεων έως την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

Σχετικά με το συντάκτη

Νίκος Κατσουλώτος

Νίκος Κατσουλώτος

Yπ. Δρ. Ψηφιακών Τεχνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Οπτική Επικοινωνία, με θέμα την πολιτική αφίσα. Συνεργάτης της Νexus Publications AE από το 2009, ως graphic designer και αρθρογράφος. Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Photoshop απλά" και "Cinemagraph" που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις μας. Από το 2019 είναι contributing writer στην ΗuffPost Greece.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο