Market

H CANON ΣΤΗΝ DRUPA 2024

H εταιρία ανακοίνωσε ότι η συμμετοχή της στην drupa 2024 ήταν η πιο επιτυχημένη στα χρονικά όσον αφορά στη συμμετοχή των πελατών, στις επενδύσεις και στο ενδιαφέρον των επισκεπτών!

Παρά το ότι ο αριθμός των επισκεπτών ήταν μειωμένος από την προηγούμενη έκθεση το 2016, σύμφωνα με τους ανθρώπους της “ένα πλήθος υφιστάμενων και δυνητικών πελατών συνέρρευσαν στο περίπτερο της Canon για να μάθουν τους τρόπους με τους οποίους οι νέες λύσεις εκτύπωσης και οι υπηρεσίες υποστήριξης από την Canon και τους συνεργάτες της θα μπορούσαν να συμβάλουν στον μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων τους με περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο”.

Ως αποτέλεσμα, η Canon ξεπέρασε σημαντικά τον αριθμό επαφών με δυνητικούς πελάτες στον οποίο στόχευε και πέτυχε πωλήσεις που υπερέβησαν κατά πολύ τις προβλέψεις της για την εκδήλωση. Εκδηλώθηκε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για το όραμα της Canon «The Power to Move» και την έμπνευση που παρέχει. Αυτό φάνηκε, για παράδειγμα, στη συνεχή αλληλεπίδραση των επισκεπτών με τις επιδείξεις πραγματικών εφαρμογών εκτύπωσης και τους πάνω από 6.000 επισκέπτες που εξερεύνησαν την καθηλωτική εμπειρία στο «The Core» και το «World Unseen», μια πρωτοβουλία συμπεριληπτικής φωτογραφίας που ζωντάνεψε μέσα από εκπληκτικές, ανάγλυφες εκτυπώσεις.

Εξαιρετικά επίπεδα ενδιαφέροντος και επενδύσεων

Η καμπάνια της Canon «The Power to Move» στην drupa 2024 στόχευε στο να δείξει τη δύναμη της εκτύπωσης και τη συναισθηματική επίδραση που ασκεί στους ανθρώπους, ωθώντας τους να πραγματοποιήσουν θετικές αλλαγές, καθώς και να προωθήσει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω της υιοθέτησης των τεχνολογιών μετασχηματισμού, της τεχνογνωσίας και της υποστήριξης της Canon. Μέσα από λεπτομερώς μελετημένες ροές εργασίας, η Canon παρουσίασε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της μαζί με συνεργάτες της, επιδεικνύοντας πραγματικές λύσεις που έχουν υλοποιηθεί σε πελάτες και εμπνέοντας τους επισκέπτες.

Οι πωλήσεις των πιεστηρίων της Canon με τροφοδοσία ρολού και κομμένων φύλλων για εμπορική παραγωγή εκτυπώσεων και διαφημιστική επικοινωνία ήταν ιδιαίτερα ισχυρές – ειδικότερα του πιεστηρίου inkjet με τροφοδοσία ρολού ProStream 2133 και του πιεστηρίου inkjet με τροφοδοσία κομμένων φύλλων varioPRINT iX3200. Η αυξανόμενη τάση επένδυσης σε πιεστήρια inkjet οδήγησε επίσης στην προσέλκυση σημαντικού ενδιαφέροντος για το σύστημα Canon varioPRINT iX1700 και το πιεστήριο B2 varioPRESS iV7, παρά το γεγονός ότι δεν θα είναι εμπορικά διαθέσιμα μέχρι το επόμενο έτος.

Οι επενδύσεις των πελατών στα έγχρωμα και μονόχρωμα συστήματα με γραφίτη Canon imagePRESS V και varioPRINT, αντίστοιχα, ξεπέρασαν τις προβλέψεις, υποδεικνύοντας ότι ο γραφίτης παραμένει η προτιμώμενη τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης για πολλούς παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης. Αναγνωρίζοντας επίσης τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει η εκτύπωση μεγάλου πλάτους –μεταξύ άλλων, στους τομείς της εσωτερικής διακόσμησης, της ταπετσαρίας, των υλικών συσκευασίας και των καλλιτεχνικών έργων– η Canon παρουσίασε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό της, με τις πωλήσεις των Arizona, Colorado και imagePROGRAF να ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες, ενώ το ίδιο έγινε και με τις πωλήσεις της νέας γενιάς εκτυπωτών colorWAVE και plotWAVE για εφαρμογές CAD.

Η δύναμη της συνεργασίας

Σε ολόκληρο το περίπτερο, οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν πολλές από τις σημαντικές συνεργατικές δραστηριότητες της Canon. Οι ανάγλυφες εκτυπώσεις –του Canon Arizona– από το πρότζεκτ World Unseen αποδείχτηκαν πολύ δημοφιλείς και τα εκθέματα θα συμπεριληφθούν τώρα σε μια περιοδεία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, επιτρέποντας στους επισκέπτες της να απολαύσουν αυτήν την εμπειρία έως τα τέλη του 2024.

Στην περιοχή «Printworks» παρουσιάστηκε ο νικητής του «Creative Futures» Bower Collective, μια εταιρία στο Η.Β. που διαθέτει στην αγορά φυσικά προϊόντα οικιακής και προσωπικής φροντίδας σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, αποδεικνύοντας ότι όταν συνεργάζονται ειδικοί του κλάδου για την ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών, το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά στοχευμένη, υψηλής αξίας και επιτυχημένη καμπάνια που ανταποκρίνεται στις σύνθετες ανάγκες των σύγχρονων πωλήσεων B2C για την απόκτηση, την ανάπτυξη και τη διατήρηση μεριδίου αγοράς με τη χρήση πολυκαναλικών δραστηριοτήτων.

Παρουσιάστηκε επίσης η πρωτοβουλία Publishing 2030 Accelerator, η οποία επικεντρώνεται στην επίτευξη ουσιαστικής παγκόσμιας προόδου αναφορικά με τη βιωσιμότητα στις εκδόσεις και γεννήθηκε από το Future Book Forum, μια πρωτοβουλία του κλάδου στην οποία ηγείται η Canon. Στην περιοχή «Printworks» παρουσιάστηκε επίσης η υποστήριξη της Canon σε διάφορες φιλανθρωπικές συνεργασίες, από το UN SDG Book Club African Chapter έως τη βρετανική φιλανθρωπική οργάνωση Topic Heroes. Μαζί με τους συνεργάτες της, κατά τη διάρκεια των 11 ημερών της έκθεσης η Canon μπόρεσε να εκτυπώσει και να δωρίσει περίπου 10.000 βιβλία σε διάφορους οργανισμούς ανά τον κόσμο και περίπου 10.000 καρτ-ποστάλ, αφίσες και φυλλάδια, τα οποία δωρήθηκαν σε γερμανικές μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Στη συνέχεια, σε μια μοναδική επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η εκτύπωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση των προκλήσεων μάρκετινγκ που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές, η Canon συνεργάστηκε με τη γερμανική εταιρεία επίπλων POCO για να δείξει πώς η προγραμματική εκτύπωση της δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει στοχευμένα τους πελάτες και να τους προσελκύει στα καταστήματα. Υπογράμμισε επίσης τον τρόπο με τον οποίο η εκτύπωση υποστηρίζει τα βήματα αγοράς των καταναλωτών, από τα υλικά σήμανσης και POS έως τις λειτουργικές πληροφορίες για τα προϊόντα, και ζωντανεύει την εμπειρία τους στα καταστήματα μέσω εκτυπωμένων υλικών, όπως ταπετσαρίες, γραφικά βιτρίνας και δαπέδου, επιφάνειες τραπεζιών και επενδύσεις επίπλων. Αποδεικνύοντας την υποστήριξή της για την ποικιλομορφία στον κλάδο, η Canon φιλοξένησε επίσης την επιτυχημένη εκδήλωση γνωριμιών «Girls Who Print» στο περίπτερό της.