Market Νέα

O RANKIN ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΤΟ ΣΕΞ!

Δημιουργικότητα οργασμικών διαστάσεων…

Στο κατώφλι των 50 ετών πλέον, ο υπέρ-διάσημος φωτογράφος πορτρέτων και μόδας Rankin επιχειρεί να μας πείσει ότι είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε το σεξ με συχνότητα (ακόμα) μεγαλύτερη των 6 δευτερολέπτων.

Εντάξει, είναι προφανές πως όλη η εισαγωγή μετέρχεται του κλασικού, και διαχρονικά επιτυχημένου στην ιστορία της διαφήμισης, παιγνιδιού της πρόκλησης. Ωστόσο το video που ακολουθεί κάθε άλλο παρά στερείται δημιουργικότητας και (σε κάθε περίπτωση) ενδιαφέροντος, προτείνοντας μια αλληλοδιαδοχή εικόνων που φλερτάρει τα όρια του παροξυσμού.

Έχει διάρκεια 150 δευτερόλεπτα και ξεκίνησε να προβάλλεται (online και σε επιλεγμένους κινηματογράφους) από τις 19/5/15. Φέρει την υπογραφή, πέραν του ίδιου του John Rankin Waddell (το πλήρες όνομα του γεννημένου το 1966 φωτογράφου) και του πολυβραβευμένου «rock star» της διαφήμισης Walter Campbell (Creative Director της ΤBWA/Λονδίνου – έτσι ακριβώς προσφωνείται στην εισαγωγή του εταιρικού του προφίλ).

Το video ονομάζεται «Χ» και δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εταιρίας Coco de Mer, η οποία εξειδικεύεται στη δημιουργία πολυτελών εσωρούχων και sex toys.

Αν όλα τα παραπάνω δεν σας έπεισαν να πατήσετε το κλικ έναρξης της διαφήμισης, ιδού η χαριστική βολή δια χειλέων Rankin: «εκτοξεύει τις εμμονές μας σε έντονα νέα επίπεδα.  Αντί να πουλάμε ένα όνειρο, δίνουμε την ευκαιρία στους ανθρώπους να νιώσουν πως ζουν ένα όνειρο, βιώνοντας την εμπειρία του ζωντανά, ενώ παρακολουθούν το film».  

Απαιτούνται μόλις 2,5 λεπτά για να σχηματίσετε την προσωπική σας άποψη…

 






Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της EISA (Expert Imaging and Sound Association) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.