Το Instagram θέλοντας να προσεγγίσει και κατ’επέκταση να εντάξει στην πλατφόρμα του τους 285 εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την όρασή τους, ξεκίνησε ένα νέο δοκιμαστικό εργαλείο.
Πιο συγκεκριμένα, εισάγει ένα νέο εναλλακτικό κείμενο ως description στις φωτογραφίες, μέσα από το οποίο, οι uploaders θα μπορούν να γράψουν μερικές λέξεις κλειδιά ή ακόμη και προτάσεις, για πράγματα που αφορούν την φωτογραφία. Πχ: αντικείμενα ή στοιχεία που περιέχει το κάδρο της λήψης τους.
Έτσι, αυτό το κείμενο θα γίνεται αυτόματη αναπαραγωγή στα άτομα που θα ενεργοποιήσουν τη νέα αυτή λειτουργία, προκειμένου να μπορούν να “ακούσουν” τις φωτογραφίες ακόμη κι αν δεν μπορούν να τις δουν.
Στο Facebook υπάρχει ήδη αυτή η λειτουργία και όπως φαίνεται η εταιρία – κολοσσός θέλει να την μεταφέρει και στο Instagram.