Εκθέσεις φωτογραφίας

DARKROOM.PROJECT

Διάρκεια: 12/3-12/4/2020!

Η φωτογραφία  από την αρχή της εμφάνισής της αποτέλεσε αντικείμενο επεξεργασίας, πειραματισμών και ιδεολογικών αντιπαραθέσεων: «καθαρή» ή αφηρημένη, άμεση ή υπαινικτική, εντυπωσιακή ή λιτή;

Ο σκοτεινός θάλαμος για πολλές δεκαετίες υπήρξε το εργαστήρι της διαδικασίας μετά τη λήψη, που όμως είχε εξίσου μεγάλη βαρύτητα με τη διαδικασία της φωτογράφησης. Ώρες δουλειάς κάτω από το κόκκινο φως αλλά και υψηλού επιπέδου τεχνικές και δεξιότητες έδωσαν στη φωτογραφία το τελικό αισθητικό της αποτέλεσμα. Η αντίθεση (contrast), η τονικότητα, η μερική έκθεση, οι πολλαπλές εκθέσεις, ο επιχρωματισμός και το cropping είναι μερικές μόνο από τις τεχνικές του σκοτεινού θαλάμου που άνθισαν τους δυο πρώτους αιώνες της φωτογραφικής τέχνης.

Η φωτογραφία από τη φύση της είναι επεξεργασμένη. Εμπεριέχει την προσωπική οπτική και επιλογή του δημιουργού της. Η συνέχεια στο σκοτεινό ή το «φωτεινό» θάλαμο αποτελεί την ολοκλήρωση της επιλογής του και την τελική αισθητική του άποψη.

Οι τελειόφοιτοι σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΤΟ «ανακαλύπτουν» εναλλακτικές τεχνικές του σκοτεινού θαλάμου για να επαναπροσδιορίσουν τις εικόνες τους και ταυτόχρονα συνδυάζουν την ψηφιακή και την αναλογική φωτογραφία για να κατασκευάσουν κυανοτυπίες, μείγμα αισθητήρων, inject εκτύπωσης και χημείας.

Υπεύθυνη καθηγήτρια – Επιμελήτρια Έκθεσης: Ιουλία Λαδογιάννη

Συμμετέχουν

  • Έλενα Αβριόνοβα
  • Βαγγέλης Ανδρουλάκης
  • Χριστίνα Αργυρού
  • Ανδρέας Γαρουνιάτης (φωτό στην κορυφή της σελίδας)
  • Αναστασία Γεωργά
  • Κώστας Γεωργοσόπουλος
  • Κωνσταντίνα Γιαννακοπούλου
  • Κριστίνα Γκριγκορτσούκ
  • Ολυμπιάννα Μηλιάκη
  • Μαριάντα Μηνά
  • Ιωάννα Ντεγιάννη
  • Νεφέλη Υδραίου
  • Ρεβέκκα Υδραίου
  • Γρηγόρης Φιλιππάτος

  • Xώρος: καφέ “Παραρλάμα”, πλατεία Βαρνάβα, Παγκράτι
  • Εγκαίνια: 12 Μαρτίου, στις 8μμ.
  • Διάρκεια: 12/3-12/4/2020
  • Ωράριο: από τις 11:00 το πρωί ως τις 11:00 το βράδυ

Aρθρογράφος

Μαίρη Μελετζή

Μαίρη Μελετζή

Σπουδάζει στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Αγαπά την φωτογραφία, αφού από όλα τα μέσα έκφρασης, είναι το μόνο που ακινητοποιεί μια συγκεκριμένη στιγμή στο χρόνο. Η φωτογραφία είναι βασικό μέσο έκφρασής της και η έρευνα την συναρπάζει. Επιπλέον, ασχολείται με τον αθλητισμό.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο