Know How Τεχνικές

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ CINEMAGRAPH (ΜΕΡΟΣ Α)

Πριν λίγο καιρό σας παρουσιάσαμε στο site ένα video που αποτελείται αποκλειστικά από cinemagraphs. Πολλοί από εσάς ενδιαφερθήκατε και ζητήσατε να μάθετε περισσότερα γι’ αυτά – αυτό το άρθρο που θα παρουσιαστεί σε δύο τμήματα (σήμερα και αύριο) φιλοδοξεί να σας τα προσφέρει!

Αυτό που είναι σχεδόν σίγουρο, είναι πως πιθανότατα έχετε ήδη δει αρκετά cinemagraphs (ασχέτως αν δεν μπορούσατε να τα ταξινομήσετε ως τέτοια) σε μια τυχαία βόλτα σας στα social media, καθώς εκεί συναντώνται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια.

Είναι εκείνη η εικόνα που στην αρχή δεν είναι σίγουρο κανείς πώς να την περιγράψει: είναι μια στατική φωτογραφία, που όμως κάποιο στοιχείο της είναι «παγιδευμένο» και ζωντανό!

Μεγάλες εταιρίες έχουν εμπιστευτεί το νέο οπτικό μέσο του cinemagraph για να διαφημιστούν.

Ας δούμε ορισμένα εντυπωσιακά παραδείγματα:

Mercedes-Benz

H Mercedes Benz είναι η εταιρία που χρησιμοποίησε πρώτη το cinemagraph για να διαφημιστεί μέσω του Instagram. Η καμπάνια για το νέο (τότε) AMG GT της Mercedes Benz του Καναδά, ξεκίνησε στις 22 Μαΐου 2015, και δημιουργήθηκε από την εταιρία Flixel.

Coca-Cola

Η Coca-Cola ήταν μία από τις πρώτες εταιρίες που ξεκίνησαν να διαφημίζονται μέσω των cinemagraphs, δημιουργώντας αυτή τη διαφήμιση, τον Αύγουστο του 2012. Πήρε περισσότερα από 80.000 «κλικ» στο Tumblr τις πρώτες δύο εβδομάδες δημοσιευσής της. Περιορίζοντας την κίνηση στο νερό του φόντου, το κόκκινο κουτάκι φαίνεται πολύ εντυπωσιακό τοποθετημένο στο μπλε σκηνικό.

Toyota

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποίησε το Weekend Hashtag Project του Instagram, έναν εβδομαδιαίο διαγωνισμό που ζητά από τους φωτογράφους να τραβήξουν φωτογραφίες με συγκεκριμένα θέματα. Το καλοκαίρι του 2015, το θέμα ήταν το κινούμενο βίντεο με μια φωτογραφική μηχανή. Η Toyota άρπαξε την ευκαιρία, τοποθετώντας ένα SUV σε ένα δάσος δίπλα σε έναν mountain biker, ο οποίος (όπως περνούσε δίπλα από το αυτοκίνητο) άφησε πίσω του ένα ίχνος σκόνης, που απομονώθηκε για τις ανάγκες του συγκεκριμένου cinemagraph.

Heineken

To Σεπτέμβριο του 2015, μια πολύ όμορφη σειρά από cinemagraphs δημιούργησε η εταιρία Heineken, διαφημίζοντας το νέο δροσιστικό γυάλινο μπουκαλάκι MINI. Περισσότερα χαρακτηριστικά cinemagraphs της σειράς, μπορείτε να δείτε εδώ.

IKEA

The 2016 IKEA Catalogue is here. #GrabLifeByTheCatalogue.

A post shared by IKEA Canada (@ikeacanada) on

Η εταιρία ΙΚΕΑ του Καναδά δημιούργησε και εκείνη cinemagraph την ίδια χρονιά και συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 2015.

General Electric

Η έξυπνη δημιουργία της General Electric, που έβαλε το προϊόν της να δουλεύει μέσα στην συσκευασία του.

Σχετικά με το συντάκτη

Νίκος Κατσουλώτος

Νίκος Κατσουλώτος

Υποψήφιος Διδάκτορας στον Τομέα των Ψηφιακών Τεχνών του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Το 2012 ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του, με αντικείμενο το σχεδιασμό πολιτικής αφίσας στo Πανεπιστήμιο του Νόβι Σαντ (Ακαδημία Τεχνών). Είναι απόφοιτος του Tμήματος Γραφιστικής του Α-ΤΕΙ της Αθήνας (2011).

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   
Black Friday 2018 - οι προσφορές ξεκίνησαν: 
τι πρέπει να προσέξετε προτού αγοράσετε!

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο