Photo Fun

ΟΤΑΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

…το αποτέλεσμα είναι συχνά συναρπαστικό!

Ποιός είπε ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι πάντα σοβαρές; Όταν μπορούν να μπολιαστούν με χιούμορ, το αποτέλεσμα, σχεδόν πάντα, εκτιμάται ιδιαίτερα από τους καταναλωτές. Κι’ αυτό γιατί αφενός τραβά αβίαστα την προσοχή τους, αφετέρου «κάθεται» περισσότερο στο μυαλό. Πώς όμως μπορεί να οπτικοποιηθεί με έξυπνο αλλά και εύληπτο τρόπο το …πολλαπλό μήνυμα; Μα φυσικά μέσα από την εικόνα!

Η διαφήμιση είναι μια από τις λίγες περιπτώσεις όπου η φωτογραφία έχει συχνά την ανάγκη των λέξεων, προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να περάσει κυριολεκτικά σε άλλη διάσταση, εκμεταλλευόμενο, αν θέλετε, τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων. Όταν λ.χ. φτάσετε στο τέλος του άρθρου, θα δείτε σε επανάληψη την εικόνα που βλέπετε στην κορυφή της σελίδας, ωστόσο αυτή τη φορά πλασιωμένη με το κείμενο και το αντικείμενο της διαφήμισης που συμπεριλαμβάνει. Συμπληρωμένη με το λόγο, η εικόνα παύει να είναι ένα απλό περίεργο στιγμιότυπο και αποκτά το πλήρες νόημά της.

Απολαύστε τις καταχωρήσεις που ακολουθούν!

Σχετικά με το συντάκτη

Νίκος Κατσουλώτος

Νίκος Κατσουλώτος

Υποψήφιος Διδάκτορας στον Τομέα των Ψηφιακών Τεχνών του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Το 2012 ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του, με αντικείμενο το σχεδιασμό πολιτικής αφίσας στo Πανεπιστήμιο του Νόβι Σαντ (Ακαδημία Τεχνών). Είναι απόφοιτος του Tμήματος Γραφιστικής του Α-ΤΕΙ της Αθήνας (2011).

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   
Black Friday 2018 - οι προσφορές ξεκίνησαν: 
τι πρέπει να προσέξετε προτού αγοράσετε!

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο