Portfolios & λευκώματα

ΟΤΑΝ ΤΑ PIXEL ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΠΟΣΑ ΖΩΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΓΗ!

Φωτογραφίες γεμάτες πολλαπλά μηνύματα!

Το 2008 πραγματοποιήθηκε από τη WWF μία καμπάνια για τα είδη προς εξαφάνιση με τίτλο WWF Japan – Population by pixel. Κάθε φωτογραφία της καμπάνιας αποτελείται από τόσα pixel όσα και τα ζώα που έχουν απομείνει από το είδος που απεικονίζεται.

Δημιουργοί αυτής της καμπάνιας ήταν οι διευθυντές δημιουργικού Nami Hoshino, Yoshiyuki Mikami και ο σχεδιαστής Kazuhiro Mochizuki της Hakuhodo C&D / Tokyo.

WWF

Εμπνευσμένος από το έργο τους, ο χρήστης του Imgur JJSmooth44 δημιούργησε τη δική του εκδοχή της καμπάνιας, προσαρμόζοντάς την στα σημερινά δεδομένα: κάθε pixel στις φωτογραφίες είναι και ένα ζώο – όσο χαμηλότερη είναι η ανάλυση της φωτογραφίας, τόσο μεγαλύτερη είναι η απειλή της εξαφάνισης του είδους.

Δείτε τις φωτογραφίες που δημιούργησε και τον αριθμό των ζώων που απομένουν!

 






Aρθρογράφος

Σπύρος Σουλιώτης

Απόφοιτος του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Ασχολείται ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και το βίντεο από τις αρχές του 2018, ανέκαθεν όμως τα αγαπούσε και τον ενθουσιάζαν! Προσπαθεί συνεχώς να μαθαίνει και να εξελίσσει τις ικανότητές του.