Nitecore: φόρτισε την μπαταρία της μηχανής σου!
Software & Apps

METAHUMAN: Ο MAX HEADROOM TOY 21ου ΑΙΩΝΑ!

Εντυπωσιακές εξελίξεις στον τομέα των γραφικών!

Το 2019 δύο καθηγητές από το πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, για τις ανάγκες ενός project, κατασκεύασαν μια σειρά από ψηφιακά ψευδή πορτρέτα τα οποία αντιπαρέβαλαν δίπλα σε αληθινά, προκαλώντας τους χρήστες της ιστοσελίδας whichfaceisreal.com, να μαντέψουν το πραγματικό!

Δύο χρόνια αργότερα, η δημοφιλής πλατφόρμα πώλησης και ανάπτυξης videogames, Epic Games, ανακοίνωσε πως πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα νέο λογισμικό, με το οποίο θα μπορούν να κατασκευάζονται ψηφιακά ανθρώπινα πρόσωπα “με τις πειστικότερες και πιο ρεαλιστικές κινήσεις που έχουν δημιουργηθεί ποτέ”! Τα πρόσωπα αυτά τα ονομάζει MetaHuman, και το λογισμικό, MetaHuman Creator. Σύμφωνα με την Epic Games, το λογισμικό θα είναι προσβάσιμο μέσω browser(!) και θα υποστηρίζεται από την μηχανή γραφικών Unreal Engine.

Η εταιρία δημοσίευσε μια σειρά από εντυπωσιακά video στο YouTube, που δείχνουν τις εξαιρετικές δυνατότητες του λογισμικού της.

To MetaHuman Creator, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με σύγχρονες τεχνικές λήψης video και κινούμενων σχεδίων για τη δημιουργία ρεαλιστικών κινήσεων των χαρακτηριστικών ενός  προσώπου για τις ανάγκες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, κινηματογραφικών ταινιών και άλλων μορφών τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Η Epic Games υποστηρίζει πως οι MetaHuman μπορούν να δημιουργηθούν μέσα σε λίγα λεπτά, να “εξοπλιστoύν” με μοναδικά χτενίσματα και ρούχα και στη συνέχεια να δεχθούν περαιτέρω επεξεργασία για να καλύψουν και τις πιο απαιτητικές ανάγκες μιας παραγωγής. Και όλα αυτά μονάχα μέσω ενός απλού browser!

Πάντως, για τις ανάγκες δημιουργίας χαρακτήρων βιντεοπαιχνιδιών (βασική επιδίωξη της ίδιας της Epic Games) το MetaHuman Creator φαίνεται πως είναι ικανό να κατασκευάσει σοκαριστικά ρεαλιστικούς ανθρώπους που θα μπορούσαν εύκολα να πείσουν τον οποιοδήποτε πως πρόκειται για πραγματικούς ηθοποιούς που έχουν υποστεί ψηφιακή επεξεργασία!

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του λογισμικού MetaHuman Creator δεν είναι ακόμη σαφής, αλλά όσοι προγραμματιστές και καλλιτέχνες ενδιαφέρονται, μπορούν να εγγραφούν στον ιστότοπο του Unreal Engine, ώστε να λαμβάνουν ενημερώσεις και νέα, από την ίδια την εταιρία ανάπτυξης.

ΥΓ; Ο γεννημένος το 1985 Max Headroom προφανώς χαμογελά ευχαριστημένος…

  • Φωτό στην κορυφή του άρθρου: Screenshot από το video της Unreal Engine στο YouTube.

Θέλεις να μαθαίνεις τα πάντα για τη φωτογραφία;




Aρθρογράφος

Νίκος Κατσουλώτος

Νίκος Κατσουλώτος

Διδάκτορας Ψηφιακών Τεχνών, με ειδίκευση στο cinemagraph (Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Εφαρμοσμένες Τέχνες, με θέμα την πολιτική αφίσα (Ακαδημία Τεχνών του Νόβι Σαντ). Είναι Πτυχιούχος Γραφιστικής από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και συνεργάτης της Νexus Publications AE από το 2009, ως graphic designer και αρθρογράφος. Έχει συγγράψει τα βιβλία "Photoshop ...απλά!" και "Cinemagraph" που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις μας. Από το 2019 είναι contributing writer στην "ΗuffPost Greece" και συνεργάτης της "Εφημερίδας των Συντακτών".

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο