Νέα μοντέλα

ΔΥΟ ΦΑΚΟΙ NIKKOR Z

Διαθέτουν εκτενή στεγανοποίηση για προστασία από τη σκόνη και την υγρασία.

Η Nikon παρουσίασε δύο νέους φακούς NIKKOR Z: τον υπερευρυγώνιο 20mm f/1.8 S και τον τηλεφακό zoom 24-200mm f/4-6.3 VR. Και οι δύο εστιάζουν γρήγορα, ήσυχα και ομαλά.

Ο NIKKOR Z 20mm f/1.8 S επεκτείνει τη σειρά φακών S-line f/1,8 υψηλής απόδοσης για το σύστημα Nikon Z. Τα προηγμένα οπτικά στοιχεία, η ευρεία μοντούρα Z και το σταθερό στρογγυλό διάφραγμα f/1,8 9 λεπίδων υπόσχονται συναρπαστική απόδοση σε οποιεσδήποτε συνθήκες φωτισμού. Η ευκρίνεια είναι εξαιρετική από άκρη σε άκρη και μοναδική στις κοντινές αποστάσεις, χάρη στην ελάχιστη απόσταση εστίασης μόλις 0,20 m, σύμφωνα με την εταιρία. Το γυάλινο στοιχείο ED και η ανακλαστική νανοκρυσταλλική επίστρωση της Nikon μειώνουν τα διπλά είδωλα και τις αντανακλάσεις. Σε κάθε περίσταση αυτός ο φακός mirrorless αποτυπώνει πολλά περισσότερα από τη θέα.

Ο NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR (φωτό στην κορυφή της σελίδας) χωράει εύκολα ακόμα και στις μικρότερες τσάντες εξοπλισμού. Η μεγάλη μοντούρα Z έχει επιτρέψει μια μοναδική σχεδίαση όπου τα μεγαλύτερα στοιχεία φακού είναι στο πίσω μέρος, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ισορροπία και ευκολία χειρισμού. Η οπτική σχεδίαση εξασφαλίζει ευκρινείς εικόνες με έντονα χρώματα και δυνατό κοντράστ, είτε φωτογραφίζετε σε ευρείες γωνίες είτε σε αποστάσεις τηλεφακού. Αποτυπώστε υπέροχα πλάνα video πλήρους κάδρου, χάρη στο προηγμένο οπτικό σύστημα NIKKOR που αξιοποιεί πλήρως την ανώτερη ποιότητα εικόνας της φωτογραφικής μηχανής Nikon Z.

Ο Dirk Jasper, Διευθυντής Προϊόντων της Nikon Europe, σχολιάζει: “Αυτοί οι νέοι φακοί NIKKOR προσθέτουν ακόμη περισσότερες δημοφιλείς εστιακές αποστάσεις στο σύστημα Nikon Z. Είτε πρόκειται για φωτογραφίες, είτε για video, σε στενούς εσωτερικούς χώρους ή έξω στη φύση, όσοι ασχολούνται με τις εικόνες έχουν πλέον ακόμη περισσότερες ευκαιρίες να ανταποκρίνονται σε όσα συμβαίνουν με τα δημιουργικά εργαλεία που χρειάζονται”.

NIKKOR Z 20mm f/1.8 S

Γρήγορος υπερευρυγώνιος φακός mirrorless f/1,8: Ευκρίνεια από άκρο σε άκρο και υψηλή απόδοση σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού.
Ευκρίνεια: Η ελάχιστη απόσταση εστίασης μόλις 0,20 m δίνει στους φωτογράφους τον έλεγχο του κάδρου—από κοντινές λήψεις έως το άπειρο.
Όμορφο bokeh: Ο προηγμένος οπτικός σχεδιασμός υπόσχεται εξαιρετικές λάμψεις και φυσικό bokeh.
Ευκρινείς, καθαρές εικόνες: Το γυάλινο στοιχείο ED και τα ασφαιρικά στοιχεία φακού διορθώνουν τις χρωματικές εκτροπές, ενώ η ανακλαστική νανοκρυσταλλική επίστρωση της Nikon μειώνει τα διπλά είδωλα και την αντανάκλαση.
Έτοιμος για video: Η εστίαση είναι γρήγορη, ομαλή και αθόρυβη. H αλλαγή γωνίας θέασης κατά την αλλαγή εστίασης σχεδόν εξαλείφεται.
Στεγανοποίηση για προστασία από τις καιρικές συνθήκες: Κάθε κινητό μέρος του κυρίως σώματος του φακού έχει στεγανοποιηθεί για προστασία από τη σκόνη και την υγρασία.

NIKKOR Z 24-200mm f/4-6.3 VR

Εξαιρετικά compact τηλεφακός zoom: Φακός mirrorless πλήρους κάδρου 24–200 mm ευρυγώνιου zoom έως zoom τηλεφακού.
Έτοιμος για ταξίδι: Ζυγίζει μόλις 570 gr και χωράει εύκολα σε μικρότερες τσάντες εξοπλισμού. Ο διακόπτης ασφάλισης του zoom διατηρεί τον φακό σε πλήρη σύμπτυξη όταν βρίσκεται στην τσάντα εξοπλισμού σας.
Ευκρίνεια στις κοντινές λήψεις: Ελάχιστη απόσταση εστίασης μόλις 0,5 m στα 24 mm και 0,7 m στα 200 mm.
Εξαιρετικός για video: Η αυτόματη εστίαση είναι αθόρυβη σαν ψίθυρος. H αλλαγή γωνίας θέασης κατά την αλλαγή εστίασης μειώνεται, όπως και η μετατόπιση εστίασης κατά τη ρύθμιση του zoom.
Ευκρινείς, καθαρές εικόνες: Το γυάλινο στοιχείο ED ασφαιρικού φακού και τα στοιχεία ασφαιρικού φακού εξασφαλίζουν ελάχιστη παραμόρφωση στο σύνολο του εύρους zoom. Η επίστρωση ARNEO της Nikon μειώνει τα διπλά είδωλα και τις αντανακλάσεις για πιο καθαρές εικόνες.
Ανθεκτικός σε σκόνη και σταγονίδια: Ο φακός έχει στεγανοποιηθεί για προστασία από τη σκόνη και την υγρασία. Η επίστρωση φθορίου απωθεί ενεργά τη σκόνη και τη βρομιά, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ποιότητα της εικόνας.

 






Aρθρογράφος

Γιώργος Ατσαμετάκης

Freelance φωτογράφος, που ασχολείται με το μέσο πάνω από σαράντα χρόνια. Τα πιο αγαπημένα του θέματα είναι οι άνθρωποι, τα σπορ και η φύση. Εικόνες του έχουν διακριθεί σε διάφορους διαγωνισμούς φωτογραφίας και έχουν δημοσιευτεί τόσο σε διεθνή μέσα, μέσω πρακτορείων, όσο και σε πληθώρα ελληνικών περιοδικών. Έχει διατελέσει επί μακρά σειρά ετών Υπεύθυνος Τεχνικών Θεμάτων για το περιοδικό Photonet.