Νέα Νέα μοντέλα

NEA MONTEΛΑ PANASONIC

Ενδιαφέρουσες και πρωτοποριακές προτάσεις αποκαλύφθηκαν από την εταιρία.

Στα πλαίσια της Photokina, η εταιρία παρουσίασε τις νέες Lumix GH5, FZ2000, LX15, DMC-G80.

Ας τις δούμε αναλυτικά:

Panasonic Lumix GH5

H GH5 είναι η πρώτη μηχανή CSC στον κόσμο, με εναλλακτούς φακούς, ικανή να καταγράφει βίντεο 4Κ 60p/50p καθώς και βίντεο 4Κ 4:2:2 10-bit. H μηχανή αναμένεται στην αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2017 και θα έχει δυνατότητα να δίνει εικόνες 18 ΜΡ από βίντεο υψηλής ποιότητας καθώς και εικόνες 8 ΜΡ από βίντεο 4Κ 60p. Έτσι αποτελεί την ιδανική επιλογή για επαγγελματίες φωτογράφους, βιντεογράφους και δημιουργούς εικόνων, έχοντας επι πλέον το προσόν των μικρών διαστάσεων και του χαμηλού βάρους. Η GH5 διαδέχεται την GH4 η οποία ήταν η πρώτη μηχανή που προσέφερε βίντεο 4Κ 30p. Η μηχανή συνοδεύεται από τη νέα σειρά φακών Leica DG Vario-Elmarit f/2.8-4, που θα περιλαμβάνει τους 12-60mm, 8-18mm και 50-200mm.

Panasonic Lumix FZ2000

H νέα Lumix FZ2000 ανεβάζει ψηλά τον πήχη τόσο στη φωτογραφία όσο και στο βίντεο και προορίζεται για ενθουσιώδεις ερασιτέχνες αλλά και σοβαρά ασχολούμενους με τη φωτογραφία και το βίντεο. Είναι εφοδιασμένη με το νέας σχεδίασης φακό Leica DC Vario-Elmarit 24-480mm f/2.8-4.5, o οποίος αποτελείται από 16 στοιχεία, τοποθετημένα σε 11 ομάδες, και υπόσχεται κορυφαία οπτική απόδοση. Επιπλέον διαθέτει το μηχανισμό guide-pole, που χρησιμοποιείται σε επαγγελματικές βιντεοκάμερες, και ο οποίος προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα κατά το ζουμάρισμα. Σε σχέση δε με το προηγούμενο μοντέλο, την FZ1000, η παραμόρφωση της εικόνας έχει μειωθεί κατά 80%. Η FZ2000 μπορεί να κάνει λήψη βίντεο 4Κ 4096Χ2160 / 24fps αλλά και 4K 3840X2160 / 30fps. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε αρχεία MOV, MP4, AVCHD Progressive και AVCHD, ενώ οι επαγγελματίες μπορούν να ρυθμίσουν την συχνότητα ανάμεσα σε 59.94Hz, 50.00Hz και 24.00Hz. Η μηχανή μπορεί επίσης να στέλνει το βίντεο σε εξωτερική οθόνη σε πραγματικό χρόνο, μέσω θύρας micro HDMI, ενώ γίνεται ταυτόχρονα εγγραφή βίντεο. Ακόμα για τους επαγγελματίες υπάρχουν λειτουργίες όπως οι VFR (Variable Frame Rate), Dolly Zoom, Time Lapse και Stop Motion Animation. Η FZ2000 είναι εφοδιασμένη με αισθητήρα 1” MOS με ανάλυση 20.1 ΜΡ καθώς και με ηλεκτρονικό σκόπευτρο LVF που προσφέρει άνετη παρακολούθηση του θέματος, ακόμα και αν φοράτε γυαλιά.

fz2000-newsdesk-image

Panasonic Lumix FZ2000

Panasonic Lumix LX15

H Lumix LX15 είναι μια κόμπακτ μηχανή τσέπης, με δυνατότητα λήψης βίντεο 4Κ. Είναι εφοδιασμένη με νέας σχεδίασης φακό Leica DC Vario-Summilux 24-72mm καθώς και με αισθητήρα 1” MOS με ανάλυση 20.1 MP. Ο νέος αισθητήρας προσφέρει βελτιωμένο λόγο σήματος/θορύβου και προσφέρει εικόνες υψηλής ποιότητας με χαμηλό θόρυβο ακόμα και σε ευαισθησία ISO 12800. Επιπλέον η νέα τεχνολογία Random Filter κατανέμει τον χρωματικό θόρυβο μέσα στην εικόνα, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να υπάρχει πιο φυσικό αποτέλεσμα. Το σύστημα εστίασης υψηλής ακρίβειας διαθέτει τεχνολογία DFD (Depth From Defocus) η οποία ελαχιστοποιεί το χρόνο εστίασης. Η LX15 μπορεί να κάνει συνεχή λήψη με ταχύτητα 10 καρέ/δευτ με λειτουργία απλής εστίασης και συνεχή λήψη με 6 καρέ/δευτ με λειτουργία συνεχούς εστίασης. Η λήψη βίντεο 4Κ διαθέτει 3 λειτουργίες, 4Κ Burst Shooting, 4K Burst (Start/Stop) και 4K Pre-Burst, ενώ από το βίντεο μπορείτε να πάρετε εικόνες 8 ΜΡ. Η μηχανή μπορεί να κάνει λήψη βίντεο QFHD 4K 3840X2160 / 30p και Full-HD 1920X1080 / 50p σε AVCHD Progressive ή MP4, με λειτουργία συνεχούς εστίασης. Χάρη στην ψηφιακή λειτουργία του φακού, το ζουμάρισμα και το panning γίνονται εντελώς φυσικά καθώς δεν υπάρχει φυσική κίνηση του φακού. Αλλη μια χρήσιμη λειτουργία είναι η Post Focus, με την οποία μπορείτε να επιλέξετε το επιθυμητό σημείο εστίασης μετα τη λήψη της εικόνας. H μηχανή είναι εφοδιασμένη με σύστημα σταθεροποίησης εικόνων O.I.S. 5 αξόνων. Τέλος η LX15 μπορεί να κάνει και λήψη αρχείων RAW καθώς και επεξεργασία αυτών μέσα στη μηχανή.

lumix-lx15

Panasonic Lumix LX15

Panasonic Lumix DMC-G80

H DMC-G80 είναι η τελευταία προσθήκη της Panasonic στη σειρά μηχανών υψηλής απόδοσης CSC. Η μηχανή είναι εφοδιασμένη με σύστημα σταθεροποίησης εικόνων 5 αξόνων Dual I.S. MK II. Το τελευταίο διαθέτει γυροσκόπια με νέα τεχνολογία, χάρη στην οποία τα συστήματα Optical Image Stabilizer 2 αξόνων και Body Image Stabilizer 5 αξόνων συνεργάζονται τέλεια για να προσφέρουν κορυφαία ακρίβεια. Το νέο σύστημα σταθεροποίησης μπορεί να προσφέρει στο χρήστη δυνατότητα λήψης καθαρών εικόνων στο χέρι ακόμα και με 5 στοπ πιο αργή ταχύτητα, από αυτή που θα του εξασφάλιζε καθαρή λήψη χωρίς σύστημα σταθεροποίησης. Φυσικά το σύστημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη φωτογραφία και στο βίντεο. Η DMC-G80 διαθέτει ακόμα ηλεκτρομαγνητική οδήγηση του μηχανισμού φωτοφράκτη, που σε συνδυασμό με τη χρήση μαγνησίου, οι δονήσεις από τη λειτουργία του μηχανισμού έχουν μειωθεί κατά 90%, σε σχέση με την G7, αλλά επίσης έχει μειωθεί και ο θόρυβος. Η μηχανή είναι εφοδιασμένη με αισθητήρα MOS 16 ΜΡ καθώς και με επεξεργαστή Venus Engine ο οποίος προσφέρει εικόνες με κορυφαία ευκρίνεια, εξαιρετικά χρώματα, υψηλό κοντράστ καθώς και δυνατότητα λήψης σε μέγιστη ευαισθησία ISO 25600. Ο επεξεργαστής κατά τη λήψη μιας εικόνας διαχωρίζει την χροιά του χρώματος, τον κορεσμό και τη φωτεινότητα και τα επεξεργάζεται χωριστά. O αισθητήρας δεν διαθέτει χαμηλοδιαπερατό φίλτρο, κάτι που έχει αυξήσει την ευκρίνεια κατά 10%. Η DMC-G80 μπορεί να κάνει λήψη βίντεο QFHD 4K 3840X2160 / 25p καθώς και Full-HD 1920X1080 / 50p σε AVCHD Progressive ή MP4, φυσικά με λειτουργία συνεχούς εστίασης. Το σώμα της μηχανής είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο και διαθέτει στεγανότητα ενάντια σε σκόνη και υγρασία, έτσι η μηχανή είναι κατάλληλη και για σκληρή επαγγελματική χρήση.

g80-newsdesk-image

Panasonic Lumix DMC-G80

 






Aρθρογράφος

Γιώργος Ατσαμετάκης

Freelance φωτογράφος, που ασχολείται με το μέσο πάνω από σαράντα χρόνια. Τα πιο αγαπημένα του θέματα είναι οι άνθρωποι, τα σπορ και η φύση. Εικόνες του έχουν διακριθεί σε διάφορους διαγωνισμούς φωτογραφίας και έχουν δημοσιευτεί τόσο σε διεθνή μέσα, μέσω πρακτορείων, όσο και σε πληθώρα ελληνικών περιοδικών. Έχει διατελέσει επί μακρά σειρά ετών Υπεύθυνος Τεχνικών Θεμάτων για το περιοδικό Photonet.