Για περισσότερο από είκοσι χρόνια, η φωτογράφος καλύπτει γυναίκες με υφάσματα, έπιπλα, αξεσουάρ και πιατικά για το πρότζεκτ της με τίτλο Ανώνυμες Γυναίκες. Με τα μυστηριώδη, σουρεαλιστικά, προκλητικά και ενίοτε αποπνικτικά «μη – πορτρέτα» της, η Αμερικανίδα φωτογράφος σχολιάζει με καυστικό τρόπο την καταπίεση της οικιακής ζωής και την απώλεια της γυναικείας ταυτότητας μέσα σε αυτήν.
Με την παραπάνω εισαγωγή, ξεκινά το πολύ ενδιαφέρον αφιέρωμα του protagon.gr στην Patty Carroll.
Όπως διαβάζουμε στη συνέχεια του άρθρου, η φωτογράφος περιγράφει τη σειρά της ως “μη πορτρέτα, γιατί ο θεατής δεν έχει πρόσβαση στην ταυτότητα του εικονιζόμενου προσώπου.”
Το πρότζεκτ «Ανώνυμες Γυναίκες» χωρίζεται σε τρία μέρη.
Για την πρώτη σειρά, η Carroll φωτογράφισε ένα πολύ λευκό μοντέλο με αντικείμενα του σπιτιού, όπως λάχανο, κορνίζα, κέικ, μπέικον να της κρύβουν τα μάτια. Στο δεύτερο μέρος, οι λήψεις είχαν επηρεαστεί από τη διαμονή της στη Μεγάλη Βρετανία – μία πιο επίσημη και καθωσπρέπει κοινωνία από ότι είχε συνηθίσει στις ΗΠΑ. Στο τρίτο μέρος, άρχισε να καλύπτει τις γυναίκες με αντικειμένα και αξεσουάρ, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το δικό της χιουμοριστικό σχόλιο πάνω στις ψυχαναγκαστικές συλλογές, τη συσσώρευση πραγμάτων και τη διακόσμηση
Οι εικόνες της κάνουν, επίσης αναφορές σε αναγεννησιακά αγάλματα, στην Παναγία, σε στολές δικαστών και ιερέων και σε αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές φορεσιές. Παράλληλα, υπάρχουν έντονες αναφορές επίσης στην μουσουλμανική μπούρκα αλλά και στην αμφίεση των καλογριών, με τις οποίες μεγάλωσε η Κάρολ.
Σύμφωνα με τη φωτογράφο “μπορεί λόγω θρησκείας να ντύνονται όλες οι γυναίκες το ίδιο, αλλά η κάθε μία έχει διαφορετική προσωπικότητα.”