Παρουσιάζοντας μια σειρά εικόνων ταξιδιωτικού προσανατολισμού αλλά και πιο «προσωπικής» προσέγγισης, ο αναγνώστης μας αποδεικνύει πως σίγουρα ξέρει να χρησιμοποιεί και να αξιοποιεί τον εξοπλισμό του, έχοντας παράλληλα «άποψη» ακόμη και σε λήψεις συνηθισμένης θεματολογίας.
Πολύ ενδιαφέρουσα απόδοση ενός συνηθισμένου θέματος στην πρώτη λήψη (φωτό επάνω) όπου ο φωτογράφος επέλεξε αφενός τον κανόνα των «τρίτων», δίνοντας έμφαση στον εντυπωσιακό ουρανό, αφετέρου δεν φοβήθηκε να αξιοποιήσει το μνημείο του ναού μόνο ως σιλουέτα. Ίσως μια επιλογή κάδρου με λιγότερο σκούρο όγκο στη βάση, να αναδείκνυε ακόμη περισσότερο το μνημείο.
Εξαιρετικό παιχνίδι αντίθεσης μεταξύ του λευκού τοπίου και του μαύρου ράσου. Καλή και η σύνθεση της εικόνας όπως και η ετοιμότητα του φωτογράφου να “πιάσει” το στιγμιότυπο την ώρα που περνούσε ο ιερέας. Μόνη ίσως πρότασή μας, εφόσον η ώρα και η θέση του φωτός δεν επέτρεπε μπλε ουρανό, θα ήταν η μετατροπή της εικόνας σε ασπρόμαυρη. Η επιλογή αυτή, θα προσέδιδε μια πιο ποιητική –αν και ομολογουμένως πιο τετριμμένη– αίσθηση.
Αυτή η φωτογραφία είναι «έτοιμη», από έργο του Σαλβαντόρ Νταλί, που εκτίθεται στο μουσείο του. Ωστόσο έχει ενδιαφέρον το κάδρο που επέλεξε ο φωτογραφός να «απομονώσει» για τη λήψη του. Τόσο το καδράρισμα όσο και η αντίθεση μεταξύ της ασπρόμαυρης εικόνας και του έντονα κόκκινου κοσμήματος, δημιουργούν μια καλή τμηματική αναπαραγωγή – ενθύμιο του έργου του μεγάλου ζωγράφου.
1Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: PHOTONET 180