Photonet

PHOTONET NEWSLETTER: ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 21.000 ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ!

Tο δισεβδομαδιαίο Νewsletter μας αγκαλιάζεται από ολοένα και μεγαλύτερο κοινό & καταφτάνει στον υπολογιστή, το smartphone ή το tablet σας με μεγάλη ταχύτητα και απόλυτη ασφάλεια, μεταφέροντάς σας όλα τα φωτογραφικά (και όχι μόνο!) νέα.

Χάρη σε όλους και όλες εσάς, η φωτογραφική παρέα του Photonet είναι, σήμερα, μεγαλύτερη και δυναμικότερη από ποτέ: σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας σε αυτή και την υποστήριξη που μας παρέχετε και σας υποσχόμαστε πως θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να δικαιώνουμε καθημερινά την εμπιστοσύνη σας! 

Όλοι και όλες αναγνωρίζουν/αναγνωρίζουμε πλέον τη μεγάλη αξία που έχει η στοχευμένη ενημέρωση που παρέχει ένα Newsletter στο σημερινό ακραία ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο των ΜΜΕ: πρόκειται για ένα χρηστικό μέσο επικοινωνίας με in-market κοινό, μέσα από το οποίο χτίζεται μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με τον αναγνώστη, που διαθέτει σταθερά χαρακτηριστικά και διαρκεί στο χρόνο.

Η συνταγή επιτυχίας του Photonet Newsletter

Κάθε “καλό” Νewsletter βασίζεται σε δύο πυλώνες: α) το περιεχόμενό του β) τη mailing list που διαθέτει. Επιτρέψτε μου ένα μικρό σχόλιο για κάθε ένα από αυτούς, όσον αφορά το δικό μας προϊόν:

  • Ως προς την ύλη η Νexus Publications AE συμπληρώνει φέτος ένα τέταρτο του αιώνα σε λειτουργία! Mέσα στα 25 χρόνια ζωής της, το δυναμικό της έχει παράξει δεκάδες χιλιάδες σελίδες ύλης για έντυπα μέσα (περιοδικά, βιβλία, bookazines, ημερολόγια) και χιλιάδες άρθρα για τα online μέσα μας – χάρη (και) σε αυτά κατέκτησε, από την πρώτη ήδη περίοδο της λειτουργίας της, όλες τις δυνητικές πρωτιές του τομέα δράσης της (σε πωλήσεις, αναγνωσιμότητα, εγκυρότητα, αξιοπιστία κ.ο.κ.) τις οποίες διατηρεί και διευρύνει διαρκώς έκτοτε, παρόλη την αδιανόητη κρίση που πλήττει τα ΜΜΕ παγκόσμια επί μακρά σειρά ετών. Ο συνδυασμός της συσσωρευμένης εμπειρίας με τη διαρκή διάθεση ανανέωσης μάς επέτρεψε/επιτρέπει να σας προσφέρουμε και στα πλαίσια των Newsletter μας ύλη που κέρδισε/κερδίζει κάθε εβδομάδα το ενδιαφέρον σας και σας καθιστά “πιστούς”/”πιστές” στην ανάγνωσή τους. Πώς αποδεικνύεται αυτό έμπρακτα; Ακριβώς από την εκρκηκτική αύξηση του αριθμού των αποδεκτών που σήμερα ανακοινώνουμε επίσημα πως ξεπέρασαν τους 21.000!
  • Ως προς τους αποδέκτες – εδώ έχει γίνει μια δουλειά, με βάθος ετών συστηματικότητα και συνέχεια/συνέπεια, για την οποία όλοι και όλες στην εταιρία είμαστε πραγματικά υπερήφανοι! Πάγιος στόχος μας ήταν/είναι να συμπεριλάβουμε στους αναγνώστες μας ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν και ενδιαφέρονται για τη φωτογραφία είτε έχουν άμεση (επαγγελματική) σχέση μαζί της είτε έμμεση (ερασιτεχνική). Ακριβώς για το λόγο αυτό, το ορόσημο των 21.000 αποδεκτών έχει τόση σημασία για εμάς: γιατί κάθε πρόσωπο που ανήκει σε αυτό το σύνολο, που διαρκώς διευρύνεται, αφενός δεν έχει μπει τυχαία, αφετέρου δεν είναι για εμάς ένα απλό νούμερο αλλά ένας άνθρωπος, με σάρκα και οστά, και συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, στα οποία εμείς ειδικευόμαστε. Η ανάλυση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της λίστας μας (που επιπρόσθετα υφίσταται μια διαρκή διαδικασία επικαιροποίησης) θα άξιζε πραγματικά μια δική της ξεχωριστή ανάλυση, για την οποία επιφυλάσσομαι!

Το Photonet Newsletter ως (ιδανικό!) εργαλείο διαφήμισης

Tα επαγγελματικά Newsletter, που έχουν κατορθώσει να δομήσουν με επιτυχία τους δυο πυλώνες που αναλύθηκαν παραπάνω, απαιτούν, όπως είναι αυτονόητο, πολλή και συνεχή δουλειά για να διατηρηθούν επίκαιρα και ενδιαφέροντα, ώστε να μη δουν τους αναγνώστες τους να χάνουν το ενδιαφέρον τους και κατόπιν να απομακρύνονται. Εφόσον, όμως, το καταφέρουν, αποτελούν έναν άριστο τρόπο για να παρουσιαστούν στο ευρύ κοινό προϊόντα ή υπηρεσίες, δημιουργώντας έτσι μεγάλες ευκαιρίες πώλησης είτε άμεσα είτε στο βραχυπρόθεσμο μέλλον.

Γνωρίζατε λ.χ. πως (με βάση τις σχετικές έρευνες και μετρήσεις) ο μέσος καταναλωτής πρέπει να έρθει σε επαφή με ένα προϊόν τουλάχιστον έξι με οκτώ φορές προτού αποφασίσει να το αγοράσει; To Photonet Νewsletter παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου, επικεντρώνοντας την προσοχή και το ενδιαφέρον του δυνητικού πελάτη στο όποιο προϊόν, φέρνοντάς το κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του επανειλημμένες φορές.

Από την άλλη πλευρά, κάθε αναγνώστης/αναγνώστρια μπορεί να σκέφτεται ή/και να προγραμματίζει ήδη να αγοράσει ένα προϊόν – και σε αυτή την περίπτωση το Photonet Νewsletter θα τον βοηθήσει να προβεί στην αγορά αυτή!

Μην ξεχνάτε: ο πιο βασικός λόγος για τον οποίο το Photonet Νewsletter προσφέρει τόσο ιδιαίτερα αυξημένες ευκαιρίες πώλησης μέσω των διαφημίσεων που φιλοξενεί, είναι γιατί οι ίδιοι οι αποδέκτες και οι αποδέκτριες του που έχουν ζητήσει και αποδεχθεί να λαμβάνουν, μέσα από αυτό, τη φωτογραφική τους ενημέρωση! 

Με την τακτική δημοσίευση μιας καταχώρισης στο Photonet Νewsletter  κάθε εταιρία, φωτογραφικό κατάστημα ή μεμονωμένος φωτογράφος, έχει τη δυνατότητα να αυξήσει το brand ή/και το personal awareness σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, ακριβώς στο κοινό το οποίο τον ενδιαφέρει!

Επιπρόσθετα, η διαφημιστική παρουσία στο Photonet Νewsletter ανά τακτούς χρόνους, βοηθά στη διατήρηση της επικοινωνίας με τους υπάρχοντες πελάτες ή/και τους δυνητικούς νέους πελάτες, ακόμα και μετά την όποια αγορά τους. Η μέθοδος αυτή, σε συνδυασμό με την αποστολή δελτίων τύπου που επίσης φιλοξενούνται κάθε εβδομάδα στην ύλη του Photonet Νewsletter κρατά ενήμερους τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες του, σχετικά με τα νέα κάθε διαφημιζόμενου, συνεπώς όποτε οργανώσουν μια νεότερη αγορά, θα σας συμπεριλάβουν στη λίστα τους ή (ακόμα καλύτερα) θα αγοράσουν απευθείας αυτό που τους προτείνεται! Σε κάθε περίπτωση, μέσω της συχνής επικοινωνίας, κάθε διαφημιζόμενος παραμένει “ζωντανός” και “ενεργός” στη μνήμη των αποδεκτών μας (και πελατών του!).

Συμπερασματικά

Η ενημέρωση είναι αυτονόητο πως δεν σταματάει στιγμή από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα της Nexus Publications. Η εγγραφή και στη συνέχεια η ανάγνωση κάθε καινούργιου Photonet Νewsletter σάς επιστρέπει με μια μόνο ματιά να δείτε συγκεντρωμένες τις πιο σημαντικές, κάθε φορά, φωτογραφικές ειδήσεις, προκειμένου να είστε απόλυτα ενημέρος (-η) για όλα όσα συμβαίνουν αναφορικά με το επάγγελμα ή/και το αγαπημένο σας χόμπι.

Συνεπώς, αν δεν το έχετε ήδη επιλέξει, κάντε το τώρα: εγγραφείτε ΔΩΡΕΑΝ και γίνετε κι εσείς μέλη μιας παρέας που αριθμεί πλέον περισσότερους από 21.000 συνδρομητές!

[optin-cat id=41073]

Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της EISA (Expert Imaging and Sound Association) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.