To 1987, η Red Bull όχι μόνο παρουσίασε ένα νέο προϊόν, αλλά δημιούργησε μια νέα κατηγορία προϊόντων – τα ενεργειακά ποτά. Από την πρώτη στιγμή, το Red Bull δίνει φτερά σε ανθρώπους και ιδέες, θέτοντας πολλά ορόσημα στον αθλητισμό και τη διασκέδαση. Στο επερχόμενο 9ο Photonet Show της Θεσσαλονίκης, θα δώσει το δικό της δυναμικό παρών, το Σάββατο 2 Απριλίου, προσφέροντας δωρεάν ενέργεια σε όλους τους συμμετέχοντες και επισκέπτες της έκθεσης!
Το Red Bull Energy Drink εκτιμάται διεθνώς από κορυφαίους αθλητές, φοιτητές και σε ιδιαίτερα απαιτητικά επαγγέλματα καθώς επίσης κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης. Κάθε ταξιδιώτης γνωρίζει πως ο πιο σημαντικός παράγοντας για ένα ασφαλές ταξίδι είναι η εγρήγορση σώματος και πνεύματος. Το Red Bull είναι το ιδανικό καύσιμο για όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα.
Πώς ξεκίνησαν όλα
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980 ο Dietrich Mateschitz έμαθε για τα προϊόντα που ονομάζονται «ενεργειακά ποτά», τα οποία ήταν ευρέως γνωστά στην Άπω Ανατολή. Έφτιαξε τη σύνθεση του Red Bull Energy Drink και ανέπτυξε τη μοναδική φιλοσοφία marketing του Red Bull. Την 1η Απριλίου 1987, το Red Bull Energy Drink πωλήθηκε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά της Αυστρίας. Αυτό δεν ήταν μόνο το λανσάρισμα ενός εντελώς νέου προϊόντος, αλλά η δημιουργία μιας νέας κατηγορίας προϊόντων. Σήμερα, το Red Bull είναι διαθέσιμο σε 167 χώρες, ενώ περίπου 50 δισεκατομμύρια κουτιά Red Bull έχουν καταναλωθεί μέχρι στιγμής.
Πωλήσεις και προοπτική
Συνολικά 5.612 εκατομμύρια κουτιά Red Bull πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 4,2% σε σχέση με το 2013. Λαμβάνοντας υπόψη τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 1,4% από 5.040 δισεκατομμύρια ευρώ σε 5.110 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι κύριοι λόγοι για τέτοια θετικά στοιχεία περιλαμβάνουν τις εξαιρετικά καλές πωλήσεις στις αγορές της Red Bull στην Τουρκία (+ 33%), Ινδία (+ 32%), Νότια Αφρική (+ 31%), Ρωσία (+ 18%) και την Ιαπωνία (+ 11% ), σε συνδυασμό με την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους και τη συνεχή επένδυση του brand.
Στα τέλη του 2014, η εταιρεία Red Bull απασχολούσε 10.410 υπαλλήλους σε 167 χώρες – σε σύγκριση με 9.694 το 2013 σε 166 χώρες. Όσον αφορά την περαιτέρω επέκταση, η Red Bull έχει στόχο τον πυρήνα της αγοράς των ΗΠΑ και τις αναπτυσσόμενες αγορές της Άπω Ανατολής, ενώ παράλληλα επικεντρώνεται στην συνεχιζόμενη παγκόσμια εξάπλωση των Red Bull Editions.
Φωτογραφικός Διαγωνισμός
Mέσα στις δράσεις της Red Bull η φωτογραφία παίζει κομβικό ρόλο: ο διαγωνισμός Red Bull Illume είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο αναφορικά με τη δράση και τα adventure sports.