Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια έρευνα, η οποία πραγματεύεται την ιστορική εξέλιξη της διαφήμισης στην Ελλάδα.
Ο κύριος στόχος του είναι να παρουσιάσει τον τρόπο που γεννήθηκε και αναπτύχθηκε σταδιακά σε μια μορφή τέχνης, η οποία αντικατοπτρίζει το οικονομικο-πολιτιστικό επίπεδο της κάθε εποχής και το πώς εκείνο, με τη σειρά του, της υπαγορεύει την έκφραση, τη στρατηγική και την αισθητική της. Η μελέτη αυτή περιγράφει τη διαδρομή της διαφημιστικής καταχώρησης, από το ξεκίνημά της και τη δημιουργία των πρώτων γραφείων ενώ ταυτόχρονα εστιάζει στην ανάπτυξή της, κυρίως στη Αθήνα, σε συνδυασμό με τον τοπικό Τύπο.
- Συγγραφέας: Δρ. Έφη Λεμπέση
- Σελίδες: 242
- Διάστασεις: 16.3×23.7cm
- Έτος κυκλοφορίας: 2008
- Τιμή πώλησης: 20€