Market

ΣΕΚΑΦ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Νέες πρωτοβουλίες για το Σύνδεσμο Ελλήνων Κατασκευαστών, Αντιπροσώπων & Εμπόρων Φωτογραφικών Ειδών & Συστημάτων Εικόνας! Ας τις δούμε αναλυτικά:

Ο Σύνδεσμoς στην προσπάθειά του για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων μελών του και την χρήση των νέων εργαλείων και τεχνολογιών επικοινωνίας αποφάσισε την πραγματοποίηση κύκλου σεμιναρίων πάνω στο Facebook / Instagram & Google Ads.

Η ορμητική εισβολή των Social Media και του διαδικτύου στο χώρο των επιχειρήσεων καθιστά πλέον κάτι παραπάνω από χρήσιμο το Digital Marketing στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η προβολή προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται ακόμα πιο εύκολη χρησιμοποιώντας εργαλεία του διαδικτύου και κάθε επαγγελματίας μπορεί πιο εύκολα να απευθυνθεί σε νέες αγορές και να αυξήσει όχι μόνο τις πωλήσεις του αλλά και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Αυτό όμως εγκυμονεί και τον κίνδυνο διόγκωσης του ανταγωνισμού. Ζούμε σε μια περίοδο που δεν αρκεί το ποστ ή η διαφήμιση. Το σωστό ποστ και η σωστή διαφήμιση είναι αυτά που θα αποδώσουν στην προσπάθεια μιας επιχείρησης να αναπτυχθεί διαδικτυακά.

Tο σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε αρχάριους και νέους χρήστες των Social media των επιχειρήσεων μελών μας και η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ για 1 άτομο ανά επιχείρηση – με βάση σειράς προτεραιότητας.

Προσοχή: τα σεμινάρια ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΕΚΑΦ και δεν είναι ανοιχτά στο ευρύ κοινό!

  • Facebook / Instagram

1. Εισαγωγή, ρόλος των Social Media, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα σε Facebook και Instagram, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα σε Facebook/Instagram και άλλα Social Media.
2. Πώς θα δημιουργήσουμε ένα σωστό και ποιοτικό post. Κείμενο, εικόνα και βίντεο, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα στα posts. Αναλογίες εικόνας, διαστάσεις βίντεο, μέγεθος κειμένου, ποιότητα εικόνας και βίντεο. Hashtags και Mentions.
3. Διαφημίσεις σε Facebook/Instagram. Επισκόπηση του Ads Manager και του Business Manager.
4. Δημιουργία και επεξεργασία κοινών (audiences). Κοινά βασισμένα σε customer lists, σε ενδιαφέροντα. συνδυασμών κοινών, προσαρμοσμένα κοινά και αποθηκευμένα κοινά.
5. Χρήση του Facebook Pixel και η αξία του remarketing.
6. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας / Ad Group και Διαφήμισης. Γιατί είναι σημαντικά τα Split Tests. Πότε επιλέγουμε καμπάνια για διαφήμιση σελίδας, πότε επιλέγουμε καμπάνια μηνυμάτων, πότε επιλέγουμε καμπάνια βίντεο, κλπ.
7. Placements διαφήμισης (που θα την κάνω να εμφανίζεται)
8. Τρόποι διαφορετικής δημιουργίας περιεχομένου διαφήμισης. Εικόνα, κείμενο, link από ιστοσελίδα, βίντεο, εναλλασσόμενες εικόνες.
9. Μετρώντας την απόδοση μιας διαφήμισης. Διαβάζοντας στατιστικά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε ακόμα πιο ποιοτικές διαφημίσεις.
10. Πώς θα δημοσιεύσουμε στο Instagram από pc και γιατί είναι σημαντικά τα stories.

  • Google Ads

1. Τι είναι το Google AdWords και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση μας; Σύντομη επισκόπηση και ορολογία.
2. Οργανικό SEO. Τι είναι και πώς μπορούμε να το βελτιώσουμε.
3. Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού Google Ads. Προσθήκη στοιχείων επιχείρησης, πιστωτικής κάρτας και προσθήκη χρηστών.
4. Πως χρησιμοποιούμε το Keyword Planner Tool και πως επιλέγουμε ποιες λέξεις να στοχεύσουμε.
5. Λέξεις κλειδιά (keywords) και αρνητικές λέξεις κλειδιά (negative keywords).
6. Επεκτάσεις διαφήμισης (site extensions και callouts). Πότε και γιατί χρησιμοποιούνται.
7. Ρύθμιση κοινού, τοποθεσίας, χώρας και γλώσσας.
8. Δημιουργία καμπάνιας αναζήτησης / Search Campaign.
9. Δημιουργία καμπάνιας προβολής / Display Campaign.
10. Remarketing.
11. Δημιουργία καμπάνιας Video.
12. Ποια η σημασία του Quality Score και τι είναι το AdRank. Τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να έχουμε ποιοτική διαφήμιση με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
13. Ανάλυση στοιχείων και αποτελεσμάτων AdWords. Πώς θα κάνουμε ακόμα πιο επιτυχημένη την επόμενή μας διαφήμιση.

Και τα δύο σεμινάρια περιλαμβάνουν πρακτική εξάσκηση. Για την καλύτερη εκπαίδευση των συμμετεχόντων, καλό είναι όσοι πάρουν μέρος να έχουν μαζί τους κάποιο laptop.
Επίσης για το σεμινάριο Facebook/Instagram είναι χρήσιμη η ύπαρξη σελίδας στο Facebook αλλά και λογαριασμού στο Instagram.
Για το σεμινάριο SEO/Google Ads είναι χρήσιμη η ύπαρξη λογαριασμού Gmail. Η διδασκαλία των σεμιναρίων θα γίνει από εκπαιδευτές πιστοποιημένους από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Συνδέσμου στην Αθήνα (Ακαδημίας 91-93 7ος Όροφος) με το παρακάτω πρόγραμμα:

Google Ads (2 πεντάωρα)

Δευτέρα 23/9, 3μμ – 8μμ
Τετάρτη 25/9, 3μμ – 8μμ
 
Facebook/Instagram (2 πεντάωρα)

Σάββατο 28/9, 10πμ – 3μμ
Δευτέρα 30/9, 3μμ – 8μμ

Ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων είναι 10. Σε περίπτωση που υπάρξει υπερβάλλουσα ζήτηση θα πραγματοποιηθεί και δεύτερος κύκλος στις παρακάτω ημερομηνίες

Google Ads (2 πεντάωρα)
Δευτέρα 7/10, 3μμ – 8μμ
Τετάρτη 9/10, 3μμ – 8μμ
 
Facebook/Instagram (2 πεντάωρα)
Σάββατο 12/10, 10πμ – 3μμ
Δευτέρα 14/10, 3μμ – 8μμ

Μπορείτε να δηλώσετε την συμμετοχή σας στα σεμινάρια, στο email info@sekaf.gr  άμεσα.
Στις 16/9/19 θα ανακοινωθούν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα με επόμενη ενημέρωση από τον σύνδεσμο. Για οποιαδήποτε πληροφορία, υπεύθυνος για τα σεμινάρια έχει οριστεί ο Πρόεδρος Κώστας Τάγκαλος (τηλ. επικοινωνίας: 697 4343 257)

Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.

Θέλετε να σας ενημερώνουμε προσωπικά;
   

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο