Ο κόσμος αφιερώνει χρόνο στην παρακολούθηση βίντεο και συχνά το προτιμάει από το να δει φωτογραφίες ή να διαβάσει κείμενα. Πρόκειται για κάτι πιο ξεκούραστο, ψυχαγωγικό και συχνά πιο άμεσο στο να περάσει κάποιο μήνυμα.
Όπως και να έχει, είναι φανερό πως όλα τα κοινωνικά δίκτυα αφιερώνουν πόρους και χρόνο στο να μελετήσουν και να προσαρμόσουν βίντεο με οποιαδήποτε μορφή στις πλατφόρμες τους.
Το Facebook, το Instagram ακόμη και το Snapchat ήταν οι πρωτοπόροι και όπως φαίνεται το Twitter πρόκειται να ακολουθήσει! Ο κύριος λόγος φυσικά, όπως πάντα, είναι το κέρδος, αφού όλες οι παραπάνω πλατφόρμες προσθέτουν διαφημιστικά διαλείμματα ή καταχωρήσεις ανάμεσα από τα εν λόγω βίντεο.
Τι πλεονεκτήματα θα πρόσφερε όμως μία τέτοια προσθήκη στην πλατφόρμα του Twitter; Αν υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο διαφέρει το Twitter από τα υπόλοιπα social media είναι πως εκεί μπορεί κανείς εύκολα να πάρει απευθείας το μήνυμα που θέλει. Ο κόσμος το προτιμάει συνήθως για να ενημερώνεται άμεσα από brands, επιχειρήσεις, ομάδες γεγονότα ή και ανθρώπους που τον ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με πολλές διαφορετικές πηγές του CNBC λοιπόν, το Twitter πρόκειται να προσθέσει και να δώσει αρκετά μεγάλη βαρύτητα στην προώθηση των βίντεο της κοινωνικής πλατφόρμας. Θα δημιουργήσει ένα μέρος στο site του, όπου τα βίντεο θα ομαδοποιούνται ανάλογα με την τοποθεσία από την οποία ανέβηκαν. Έτσι, όταν ένα μεγάλο γεγονός συμβαίνει, ο κόσμος θα μπορεί να μοιράζεται τα σχετικά βίντεο και έτσι θα δημιουργείται μια συλλογή πολυμέσων από το συγκεκριμένο συμβάν.
Με τον τρόπο αυτό, η “δημοσιογραφία του κόσμου” θα έχει πλέον άλλη βαρύτητα στις σελίδες του Twitter αφού η νέα προσθήκη θα βοηθάει στο να διασταυρωθούν στοιχεία και στο να δούμε ένα γεγονός από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες, είτε μιλάμε κυριολεκτικά είτε και μεταφορικά…