Know How

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΟΜΠΟΤ!

Όταν η τέχνη συναντά την τεχνική!

Το ειδησεογραφικό site Vox.com, “συναντήθηκε” με έναν από τους κορυφαίους δημιουργούς που ασχολούνται με τον τομέα της διαφήμισης, τον Steve Giralt, και o τελευταίος αποκάλυψε μικρά μυστικά για τον τρόπο που κινηματογραφήθηκε μία από τις πιο εντυπωσιακές καμπάνιες του Jack Daniels.

Ο Steve Giralt είναι ένας θρύλος στον κόσμο της φωτογραφίας φαγητού. Οι δημιουργίες του “παίζουν” σε όλα τα media και σχεδόν όλες περιλαβάνουν ειδικά κατασκευασμένες εξέδρες και ρομπότ-κάμερες αξίας 200.000$!

Η προαναφερόμενη διαφήμιση του Jack Daniels, είχε κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις: ένα γυάλινο ποτήρι γεμάτο παγάκια και ποτό που στριφογυρίζει ταχύτατα! Τη στιγμή που μια φέτα λάιμ προσγειώνεται εντός του και δημιουργείται το πιτσίλισμα, η κίνηση γίνεται slow motion. Ενώ η ιδέα ακούγεται απλή, είναι σχεδόν αδιανόητο το να φανταστεί κανείς πόσο περίπλοκο είναι το να γυριστεί!

Ο Steve Giralt λοιπόν, εξηγεί στο παρακάτω video, πώς επιτεύχθηκε το τελικό αποτέλεσμα:

 

Ένας από τους ανθρώπους που συμμετείχε στο σχεδιασμό και την κατασκευή της ειδικής πλατφόρμας στην οποία τοποθετήθηκε η κάμερα για το γύρισμα της διαφήμισης, ήταν ο Matthew Huber, ο οποίος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, πόσταρε το παρακάτω ενδιαφέρον video με όλη τη διαδικασία δημιουργίας της πλατφόρμας: