CSC Δοκιμές

TEST: SONY α7 III

Πολύ καλά χρώματα με χρωματική ρύθμιση Landscape.

Στην πράξη

Η μηχανή δοκιμάστηκε με τον Sony FE 24-70mm f/4 ZA OSS, ένα εξαιρετικό φακό. Ο χειρισμός και η εργονομία της είναι εμφανώς βελτιωμένα. Μπορείτε να επιλέξετε εύκολα τον τρόπο εστίασης αλλά και τον τρόπο λήψης. Η μόνη ένσταση αφορά τον επιλογέα διόρθωσης έκθεσης. Θα έπρεπε να υπάρχει μια ασφάλεια που να εμποδίζει την τυχαία περιστροφή του, μια και όπως κρατάτε τη μηχανή είναι εύκολο να τον περιστρέψετε με το δάκτυλό σας.

Η ποιότητα εικόνων που δίνει η α7 ΙΙΙ είναι πολύ καλή. Η ευκρίνεια, έχοντας τη ρύθμιση οξύτητας στο “0”, είναι κορυφαία, αλλά κάποιες φορές μπορεί να δείτε moire. Προσωπικά θα προτιμούσα τη ρύθμιση οξύτητας στο -1 ή ακόμα και στο -2.

Η χρωματική απόδοση της μηχανής στη ρύθμιση Standard κάποιες φορές έχει ένα ελαφρύ πράσινο τόνο, ακόμα και με φως ημέρας. Πολύ πιο σωστά χρώματα, αλλά με αυξημένο κοντράστ, θα πάρετε στη ρύθμιση Landscape.

Ο θόρυβος σε υψηλή ευαισθησία είναι βελτιωμένος και είναι ένα δυνατό σημείο της α7 ΙΙΙ. Κινείται σε πολύ καλά επίπεδα και μπορείτε να φωτογραφίζετε άνετα σε υψηλές ευαισθησίες.

Επίσης η χρωματική απόδοση και η ευκρίνεια διατηρούνται σε πολύ καλά επίπεδα, με την αύξηση της ευαισθησίας. Αν χρησιμοποιείτε RAW αρχεία, τότε τα επίπεδα θορύβου είναι ακόμα χαμηλότερα σε σχέση με JPEG.

Η εστίαση είναι πολύ γρήγορη και θετική ακόμα και σε χαμηλό φως. Οι 693 περιοχές εστίασης κάνουν εύκολο το έργο του φωτογράφου. Βέβαια η πλήρως αυτόματη εστίαση αλλά και η λειτουργία Lock-on AF δεν εμπνέουν πολύ εμπιστοσύνη σε κινούμενα θέματα. Κάποιες φορές, η μηχανή ψάχνεται γύρω από το επιλεγμένο θέμα. Επίσης δεν υπάρχουν τα προγράμματα ομαδοποίησης αισθητήρων που διαθέτει ο ανταγωνισμός.

Το εύρος δυναμικού πεδίου είναι άλλο ένα από τα πλεονεκτήματα της μηχανής. Είναι αρκετά βελτιωμένο και η α7 ΙΙΙ βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες μηχανές στον τομέα αυτό.

H δυνατότητα αθόρυβης λειτουργίας είναι πολύ χρήσιμη για όσους ασχολούνται με λήψεις σε χώρους που απαιτείται ησυχία (π.χ. θέατρα).

Το ηλεκτρονικό σκόπευτρο αποτελεί το αδύνατο σημείο της α7 ΙΙΙ. Παρόλο που έχει αυξημένη ανάλυση, η ποιότητα εικόνας που δίνει δεν συμβαδίζει με την κατηγορία της. Κάποιες φορές μπορείτε να δείτε ένα ενοχλητικό “πιξέλιασμα”.

Η έλλειψη δυνατότητας επεξεργασίας RAW αρχείων με τη μηχανή, μάλλον είναι μια περίεργη έλλειψη για την κατηγορία της.

Η α7 ΙΙΙ δεν συνοδεύεται από εξωτερικό φορτιστή μπαταρίας. Έτσι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη μηχανή και να φορτίζετε μια δεύτερη μπαταρία. Βέβαια διατίθεται σαν προαιρετικό εξάρτημα εξωτερικός φορτιστής, ο οποίος φορτίζει και πιο γρήγορα από τη φόρτιση μέσω USB.

Εξαιρετικό αποτέλεσμα σε λήψη με διάφραγμα f/8.

Γνωρίστε περισσότερα για τη Sony α7 ΙΙΙ!

Δείτε τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά της, καθώς και πολλές ακόμα λεπτομέρειες εδώ.


ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΩΝ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ)

ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ100%
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ100%
ΘΟΡΥΒΟΣ100%
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ100%
ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ100%
ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΛΕΥΚΟΥ100%
ΕΥΡΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ100%

ΓΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΑΣ: 4.5/5

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: 4.5/5

ΕΥΚΟΛΙΑ ΧΡΗΣΗΣ: 4.5/5

ΚΟΣΤΟΣ/ΑΠΟΔΟΣΗ: 4.5/5

ΣΧΕΔΙΑΣΗ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ: 5/5

ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 100: 91%

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ: Sony Europe Ltd, δ.τ. «Sony Hellas» 

1Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Photonet 210 – αποκτήστε το εδώ!

ΥΠΕΡ

  • Ευκρίνεια
  • Θόρυβος σε υψηλή ευαισθησία
  • Σύστημα εστίασης
  • Μέγιστη ταχύτητα συνεχούς λήψης 10 καρέ/δευτ
  • Εύρος δυναμικού πεδίου

 KATA

  • Ποιότητα εικόνας στο σκόπευτρο
  • Έλλειψη δυνατότητας επεξεργασίας RAW αρχείων με τη μηχανή
  • Έλλειψη εξωτερικού φορτιστή μπαταρίας
  • Χρωματική απόδοση στη ρύθμιση Standard

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η α7 ΙΙΙ μπορεί να καλύψει οποιαδήποτε απαίτηση φωτογράφησης έχοντας πολύ καλή ποιότητα εικόνας, δυνατότητα λήψης με ταχύτητα 10 καρέ/δευτ., αυξημένες δυνατότητες βίντεο καθώς και σχετικά προσιτή τιμή.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ

 






Aρθρογράφος

Γιώργος Ατσαμετάκης

Freelance φωτογράφος, που ασχολείται με το μέσο πάνω από σαράντα χρόνια. Τα πιο αγαπημένα του θέματα είναι οι άνθρωποι, τα σπορ και η φύση. Εικόνες του έχουν διακριθεί σε διάφορους διαγωνισμούς φωτογραφίας και έχουν δημοσιευτεί τόσο σε διεθνή μέσα, μέσω πρακτορείων, όσο και σε πληθώρα ελληνικών περιοδικών. Έχει διατελέσει επί μακρά σειρά ετών Υπεύθυνος Τεχνικών Θεμάτων για το περιοδικό Photonet.