Market Νέα

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!

Μια νέα περιπέτεια ξεκινά!

Ήταν σταθερό αίτημα δικό σας. Ήταν διαρκής παραίνεση της αγοράς. Ήταν πάγιος δικός μας στόχος. Προετοιμαστήκαμε αθόρυβα, συστηματικά, και χωρίς εκπτώσεις όσον αφορά την ποιότητα που επιθυμούσαμε για το αποτέλεσμα.Τώρα, πλέον, η πρώτη φάση της προσπάθειάς μας ολοκληρώθηκε και ο λόγος περνά (όπως πάντα) στον καθένα και στην καθεμία από εσάς για κρίσεις, προτάσεις, παρατηρήσεις, διορθώσεις.  Ο τελικός στόχος μας είναι τόσο ξεκάθαρος, όσο και οι έξι λέξεις του κεντρικού μας διαφημιστικού μηνύματος: να σας προσφέρουμε «όλο το imaging με ένα κλικ».

Δεν θεωρώ πως υπάρχει ιδιαίτερο νόημα στο να ειπωθούν πολλά λόγια περιγραφής/ανάλυσης σε ένα άρθρο καλωσορίσματος. Για το λόγο αυτό, θα περιοριστώ να αναδείξω, σε αδρές γραμμές, ορισμένα μόνο key points που αποτέλεσαν οδηγούς στη δημιουργική μας προσπάθεια:

  • Responsive μορφή: Σύμφωνα με την «Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από τα Νοικοκυριά» που δημοσιοποιήθηκε από την Ελληνική Στατιστική Αρχή στις 11/11/2014, το 58.4% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το α΄ τρίμηνο του 2014 συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, εκτός της κατοικίας και του χώρου εργασίας τους, με χρήση κινητού τηλεφώνου ή smartphone, φορητού υπολογιστή (laptop, notebook, netbook, tablet, phablet) ή άλλης φορητής συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κ.λπ.) παρουσιάζοντας αύξηση 30.7%, σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2013. Είναι προφανές πως η τάση αυτή θα ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο μέσα στο 2015. Με απλά λόγια, η πλοήγηση στο διαδίκτυο γίνεται, πλέον, ολοένα και συχνότερα μακριά από τον επιτραπέζιο υπολογιστή μας. Ήταν λοιπόν μονόδρομος για εμάς η επιλογή να δώσουμε στο nexusmedia.gr τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται και να διαμορφώνεται αυτόματα, ανάλογα με την ανάλυση της οθόνης της συσκευής με την οποία εσείς επιλέγετε να μας επισκεφτείτε. Αν λ.χ. ανοίξετε την ιστοσελίδα μας από ένα smartphone, αυτή θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειάζεται να κάνετε μεγέθυνση ή πλάγιο scroll, για να διαβάσετε με ευκολία το περιεχόμενο της κάθε επιμέρους σελίδας!
  • Ενσωμάτωση QR code σε κάθε άρθρο: Βλέπετε ένα άρθρο του site του Photonet, που σας ενδιαφέρει, στην οθόνη του PC ή του smartphone του φίλου σας; Αρκεί ένα μόνο κλικ από το δικό σας τηλέφωνο με τη βοήθεια ενός από τα ειδικά σχετικά QR reader/scanner apps (διατίθενται δωρεάν από Google Play – App Store) και αυτόματα, το μεταφέρετε στη δική σας οθόνη, για ανάγνωση, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσετε το παραμικρό!
  • Πλήρεις και αναλυτικές δοκιμές προϊόντων: Ξέρετε πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουμε όλοι οι άνθρωποι του περιοδικού τη διαδικασία αυτή (δυστυχώς, ουσιαστικά μόνοι μας πλέον στην Ελλάδα) έχοντας την εμπειρία ανάγνωσης των έντυπων δοκιμών μας. Η εμπειρία αυτή μεταφέρεται, πλέον, και στη σελίδα μας όχι μόνο αυτούσια αλλά και εμπλουτισμένη, με περισσότερες φωτογραφίες και video. Oι σελίδες ενός περιοδικού είναι πάντοτε πεπερασμένες – οι “διαστάσεις” ενός site είναι πρακτικά ανεξάντλητες.
  • Έμφαση στην υπεύθυνη ενημέρωση και στην αισθητική της εμφάνισης: Για κάποιους (κάκιστα κατά την άποψή μας) επειδή το Internet είναι εξ’ ορισμού «γρήγορο» δικαιολογείται να είναι και εύκολο ή (πολύ χειρότερα) πρόχειρο. Εμείς έχουμε ξεκαθαρίσει προ πολλού τη σχετική στάση μας: δεν μπήκαμε, ούτε πρόκειται ποτέ να μπούμε σε (ματαιόδοξα) κυνηγητά για «πρωτιές» ή «αποκλειστικότητες» επίπλαστες ή πραγματικές, παρότι από τις τελευταίες πετύχαμε ουκ ολίγες από το 1997 μέχρι σήμερα. Δεν ήταν ποτέ τέτοιος ο (αυτο)σκοπός μας, δεν πρόκειται να αλλάξουμε φιλοσοφία ούτε και με την ιστοσελίδα μας. Στη φράση «πρώτοι και καλύτεροι» εμείς νοιαζόμαστε πρωτίστως για το δεύτερο επίθετο!
  • Συνεργασία και αλληλοσυμπλήρωση έντυπου και online περιεχομένου: Τίθεται ένα καυτό ερώτημα προς απάντηση, σε όλα τα σύγχρονα Μ.Μ.Ε., που συνδυάζουν έντυπη και διαδικτυακή υπόσταση: πώς μοιράζεται η ύλη, πώς διαμορφώνεται η ιεραρχία κ.ο.κ. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου λειτουργίας του site, αυτό ακριβώς ρώτησαν και πολλοί από τους χρήστες που συμμετείχαν στα focus group που σχηματίσαμε: site ή περιοδικό η πρώτη προτεραιότητα; Απαντούσαμε (και απαντάμε πάγια) απλά: ο αναγνώστης πρώτη προτεραιότητα! Η ίδια η φύση της κάθε είδησης υποβάλλει το μέσο, στο οποίο αυτή θα αναδειχθεί καλύτερα: ένα νέο προϊόν που ανακοινώνεται σήμερα λ.χ. δεν έχει κανένα λόγο να περιμένει το έντυπο, αν αυτό πρόκειται να έρθει σε 15 ημέρες. Μια μεγάλη συνέντευξη και ένα portfolio αναδεικνύονται καλύτερα στην «ηρεμία» του περιβάλλοντος του περιοδικού, χωρίς το «άγχος» που γεννά η ανάγκη (η λέξη επιδέχεται και εισαγωγικά κατά περίπτωση) να δούμε παράλληλα την καινούρια είδηση/ανάρτηση/mail που εμφανίζεται σε ένα άλλο παράθυρο του υπολογιστή μας.

Απολαύστε την περιήγησή σας στο νέο μας site!