Market

CANON & RED BULL: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «SKATE THE MUSEUM»

Η Canon, η Red Bull και μια ομάδα από σκέιτερ της Red Bull πήραν τα κλειδιά του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου για μία εβδομάδα, με αποστολή να κάνουν …σκέιτ μεταξύ των 80 εκατομμυρίων τεχνουργημάτων του μουσείου!

Χρησιμοποίησαν μια ευρεία γκάμα κορυφαίων τεχνολογικά προϊόντων της Canon για να καταγράψουν όλη τη δράση με τα σκέιτ.

Με τη βοήθεια του θρυλικού σχεδιαστή πάρκων για σκέιτ Joe Ciaglia, μια ομάδα σκέιτερ της Red Bull –που περιλάμβανε την Leticia Bufoni, κάτοχο έξι χρυσών μεταλλίων X-Games, το ανερχόμενο αστέρι Lore Bruggeman και την Aldana Bertran από την Αργεντινή– μετέτρεψαν τον εμβληματικό χώρο σε πάρκο για σκέιτ, δημιουργώντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία λήψης αποκλειστικά με εξοπλισμό Canon.

Οι περίοπτες εκθέσεις του μουσείου –όπως η Minerals Hall (αίθουσα των ορυκτών) και η εμβληματική Hintze Hall, με τη Hope τη φάλαινα– μετατράπηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας σε χώρους για σκέιτ, με ράμπες και κιγκλιδώματα που τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία του κτηρίου ώστε να αξιοποιηθεί η φυσική αρχιτεκτονική του χώρου. Η τριάδα των σκέιτερ συμπληρώθηκε από τη θρυλική Margie Didal και όλες μαζί σάρωσαν ολόκληρο το μουσείο για να εντοπίσουν σημεία στα οποία κανείς δεν πρόκειται να ξανακάνει σκέιτ.

Για την αποτύπωση των φευγαλέων στιγμών με τέλεια ακρίβεια, η ομάδα υποστήριξης έπρεπε να έχει στη διάθεσή της την καλύτερη δυνατή τεχνολογία Canon.

Το κινηματογραφικό συνεργείο εργάστηκε με την Canon EOS C500 Mark II, η οποία ενσωματώνει έναν αισθητήρα Full Frame 5,9K στο μικρών διαστάσεων Cinema EOS σώμα της, καθώς και με την επόμενης γενιάς Canon EOS C300 Mark III, η οποία είναι εφοδιασμένη με τον αισθητήρα 4K Super 35mm DGO της Canon και προσφέρει δυνατότητες αργής κίνησης 4K σε 120P, High Dynamic Range και Dual Pixel CMOS AF.

Ο Kiefer Passey, διευθυντής φωτογραφίας, δήλωσε: «Ένα από τα χαρακτηριστικά του κιτ που μου άρεσε πολύ ήταν η Λαβή servo. Η δυνατότητα χρήσης ενός κινηματογραφικού φακού ο οποίος μπορεί να αλλάζει ζουμ πολύ γρήγορα είναι απολύτως εκπληκτική. Είναι γρήγορος, η αυτόματη εστίαση είναι καλή και πραγματικά με γύρισε πίσω στις πρώτες μου μέρες που κινηματογραφούσα σκηνές με σκέιτ.»

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονταν επίσης οι Canon CR-N700 και CR-N500, οι οποίες προσφέρουν κορυφαία αυτόματη εστίαση στην κατηγορία τους και οπτικό ζουμ 15x (30x σε Full HD), ενώ καταγράφουν πλάνα με καταπληκτική λεπτομέρεια, ακόμη και στην κατάσταση Νύχτας. Και οι δύο έχουν εξαιρετική σταθεροποίηση για ομαλό χειρισμό PTZ, κάτι που είναι κρίσιμης σημασίας για τη σύλληψη της μαγείας του σκέιτ την ημέρα.

Ένα από τα πλάνα που τραβήχτηκαν στο μουσείο ήταν μια κίνηση «bullet-time», όπου η αθλήτρια σκέιτ Leticia Bufoni της Red Bull έκανε kick-flip πάνω από τον σκελετό ενός Βελοσιράπτορα. Αυτό επιτεύχθηκε σε συνεργασία με την ομάδα του γραφείου παραγωγής, The Flash Pack, μέσω ενός rig με 64 Canon DSLR.

Όταν ο ήλιος χάθηκε χρησιμοποιήθηκε η Canon EOS R5, καθώς η ποιότητά της σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού επέτρεψε στην ομάδα να καταγράψει απίθανες ατμοσφαιρικές λήψεις των σκέιτερ στο μουσείο αργά τη νύχτα.

Η Canon PowerShot V10 έπαιξε τον ρόλο της μικρής και εύχρηστης φορητής μηχανής που καταγράφει καθαρές εικόνες. Η PowerShot V10 διαθέτει ενσωματωμένο στερεοφωνικό μικρόφωνο και ευρυγώνιο φακό, ενώ προσφέρει σταθερά πλάνα χάρη στη Βελτιωμένη σταθεροποίηση εικόνας.

Για να επιτύχει τον τέλειο συνδυασμό επαγγελματικής κινηματογράφησης και λήψεων σε «στυλ δρόμου», η θρυλική σκέιτερ Margie Didal –που δυστυχώς τραυματίστηκε και δεν μπόρεσε να λάβει μέρος– ανέλαβε τον ρόλο της ζωντανής εγγραφής, επιλέγοντας μια βιντεοκάμερα Canon XF605 για την καταγραφή σκηνών δράσης κοντά στο έδαφος. Ένας από τους εικονολήπτες δήλωσε, «Κατάφερε μερικές πραγματικά θαυμάσιες λήψεις, φοβάμαι ότι μπορεί να χάσουμε τη δουλειά μας!»

Η Canon XF605 προσφέρει ένα νέο επίπεδο επιδόσεων και ελέγχου για κινηματογραφιστές που εργάζονται μόνοι τους, χάρη στο οπτικό ζουμ 15x, τη συνδεσιμότητα επαγγελματικού επιπέδου και το προηγμένο σύστημα αυτόματης εστίασης, που περιλαμβάνει λειτουργία AF με ανίχνευση ματιών και Έξυπνη παρακολούθηση κεφαλιού, για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο της Σειράς XF.

Η σκηνοθέτις Caitlin Black, Cut Media, σχολίασε: «Η κινηματογράφηση μέσα σε έναν τέτοιο απίστευτο χώρο και η συνεργασία με την Canon για την καταγραφή όλης της δράσης ήταν για μένα ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.»

Ο διευθυντής φωτογραφίας, Kiefer Passey, δήλωσε: «Συνολικά, η εργασία με το οικοσύστημα της Canon ήταν εξαιρετική. Η ποιότητα της εικόνας είναι ασύγκριτη, τα χρώματα είναι τέλεια – πραγματικά ο εξοπλισμός σε βοηθά να κάνεις τη δουλειά σου όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος.

«Ήταν μια πολύ διασκεδαστική κινηματογράφηση, καθώς η πολυσχιδής και εντυπωσιακή γκάμα εξοπλισμού που είχαμε μάς επέτρεψε να εστιάσουμε στο δημιουργικό μέρος της δουλειάς ώστε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμά μας.»

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της The Flash Pack, Tyson Benton, δήλωσε: «Χρησιμοποιούμε εξοπλισμό Canon για τα πάντα. Χρειάζεσαι αξιοπιστία και χρειάζεσαι ποιότητα. Αυτά είναι τα στοιχεία που πραγματικά θέλεις από μια κάμερα. Σε λήψεις όπως αυτές, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά – ευτυχώς, οι κάμερες δεν ήταν ένα από αυτά.»

Η σκέιτερ Leticia Bufoni της Red Bull δήλωσε: «Ήταν ιστορική στιγμή για τον χώρο του σκέιτ. Συνήθως μας πετάνε έξω από τα μουσεία και τους χώρους τους, αλλά σε αυτήν την περίπτωση το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας μάς επέτρεψε να μπούμε μέσα και να δημιουργήσουμε ένα πάρκο γύρω από τα πράγματά τους. Προφανώς δεν είχαν ποτέ ράμπες εκεί μέσα, οπότε ήταν cool που τις κατασκευάσαμε και ζήσαμε αυτή την ανεπανάληπτη εμπειρία σκέιτ.

«Ήμουν αρκετά νευρική κάνοντας σκέιτ γύρω από τα τεχνουργήματά τους. Παίρναμε μεγάλα ρίσκα για να αποφύγουμε να τα καταστρέψουμε. Ήταν σίγουρα ένα από τα πιο τρελά πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου.»