Αγορές & Παραγγελίες


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – PHONE NUMBER: (+30) 210 2517 888
ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 12μμ – 6μμ (Δευτέρα ως Παρασκευή) 
CONTACT HOURS: 12pm – 6pm (GMT+3)

TI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ AΠΟ ΕΜΑΣ!


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Θα τους βρείτε διαθέσιμους με ένα κλικ εδώ!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ / ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ  GDPR  

  • Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη του διαδικτυακού τόπου nexusmedia.gr υπόκειται στα οριζόμενα στο εθνικό, κοινοτικό και διεθνές δίκαιο σχετικά με την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως εκάστοτε ισχύει. H εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σχετικό νομικό πλαίσιο. Συνεπώς, οι παρόντες όροι προστασίας προσωπικών δεδομένων μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση.
  • Από 29-08-2019 ισχύει και εφαρμόζεται ο Ν. 4624/2019 (ΦΕΚ 137 Α’) σε προσαρμογή και εναρμόνιση με τον από 25.5.2018 Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ 2016/679, καθώς και της Οδηγίας (ΕΕ 2016/680) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με τον οποίον ενισχύεται το πλαίσιο της προστασίας των υποκειμένων των δεδομένων, όσον αφορά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το nexusmedia.gr, με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα συμμορφώνεται με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων και την εκάστοτε κείμενη εθνική νομοθεσία στο πλαίσιο της δραστηριότητας και του σκοπού του και λαμβάνει τα προβλεπόμενα και διαθέσιμα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα κατά τα προβλεπόμενα στο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων και την ελληνική νομοθεσία κατ’ επέκταση.
  • Προσωπικά Δεδομένα στο nexusmedia.gr: η εταιρία μας συλλέγει προσωπικά στοιχεία των επισκεπτών του site μας, μόνο όταν οι ίδιοι οι χρήστες εκουσίως τα παρέχουν, με σκοπό την εγγραφή τους σε δράσεις όπως λ.χ. η αποστολή του Newsletter μας. Ως προσωπικά λογίζονται τα στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό της ταυτότητας ή την επικοινωνία με κάποιο άτομο καθώς και άλλα στοιχεία που αφορούν το εν λόγω άτομο.
  • Η εταιρία μας δεν θα διαθέσει προς πώληση και δεν θα διαβιβάσει ή δημοσιοποιήσει προσωπικά στοιχεία οποιουδήποτε επισκέπτη του nexusmedia.gr σε τρίτους, χωρίς τη συγκατάθεσή του, με εξαίρεση την εφαρμογή σχετικών νομικών υπαγορεύσεων και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές. Ωστόσο είναι δυνατόν να επεξεργάζεται τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων που έχουν αποστείλει οι επισκέπτες/ χρήστες του site για λόγους στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών – πληροφοριών του nexusmedia.gr.
  • Το nexusmedia.gr μπορεί να συγκεντρώνει στοιχεία αναγνώρισης των χρηστών/επισκεπτών του χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες, όπως cookies ή/και την παρακολούθηση διευθύνσεων Πρωτοκόλλου Internet (IP).
  • Το nexusmedia.gr περιλαμβάνει συνδέσμους (links) προς άλλους δικτυακούς τόπους, οι οποίοι βρίσκονται υπό την ευθύνη τρίτων φορέων (φυσικά ή νομικά πρόσωπα). Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ο ιδιοκτήτης ή ο διαχειριστής του nexusmedia.gr για τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους οποίους αυτοί οι δικτυακοί τόποι ακολουθούν.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Το nexusmedia.gr αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων σας (βλ. αναλυτικά παραπάνω) καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ 

  • Όλα τα δέματα των παραγγελιών σας αποστέλλονται εντός Ελλάδος σε συνεργασία με την ACS. Τα έξοδα αποστολής κάθε παραγγελίας διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος του εκάστοτε δέματος. Για τις απομακρυσμένες περιοχές υπάρχει περίπτωση πρόσθετης επιβάρυνσης, για την οποία θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά πριν την αποστολή της παραγγελίας.
  • Οι παραγγελίες που δεχόμαστε, εκτελούνται συνήθως σε διάστημα 24-48 ωρών. Εξαιρούνται οι μη εργάσιμες ημέρες, καθώς και οι εθνικές και τοπικές αργίες. Σε περίπτωση καθυστέρησης εκτέλεσης της παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο, η εταιρία μας θα σας ενημερώσει σχετικά στα στοιχεία που έχει καταχωρήσει (σε περίπτωση εσφαλμένων στοιχείων, ωστόσο, δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη).
  • Οι αποστολές των παραγγελιών εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιούνται συνήθως μέσω Elta. Κατά την αποστολή του δέματός σας, θα σας ενημερώσουμε με email για τον αριθμό αποστολής του ώστε να παρακολουθήσετε την πορεία της παράδοσης.
  • Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από τα γραφεία μας κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας τους και εφόσον έχει προηγηθεί σχετικό ραντεβού. Σε περίπτωση, ωστόσο, που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός δύο (2) ημερών από την υλοποίησή της, αυτή ακυρώνεται αυτόματα. Η πληρωμή της παραγγελίας σας στα γραφεία μας κατά την παραλαβή της δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων
  • Εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμο ένα ή περισσότερα από τα προϊόντα που παραγγείλατε, θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας (είτε με μέιλ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είτε τηλεφωνικά) για την απαιτούμενη τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.
  • Εφόσον δεν γίνει εφικτή η επικοινωνία μαζί σας σε διάστημα δύο (2) ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.
  • Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της εταιρίας ταχυμεταφορών με την οποία συνεργόμαστε (ΑCS).
Καθυστέρηση Αποστολής

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για έναν από τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διαθέτουμε προς πώληση, είναι δυνατό να παρουσιαστούν μεταβολές στη διαθεσιμότητα, λόγω έλλειψης αποθέματος ή κατάργησής τους. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περίπτωση που καταστεί αδύνατη η τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνία μαζί σας εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας (είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του λόγω π.χ. λανθασμένων/ελλιπών στοιχείων στη σχετική φόρμα παραγγελίας).
  • Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη στην αλλαγή του χρόνου παράδοσης, εφόσον αυτή οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες (λ.χ. απεργίες, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες κ.λπ.)
Τρόποι Πληρωμής
  • Η διαδικασία συλλογής και επεξεργασίας των στοιχείων πληρωμής σας εμπίπτει στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρία μας. Τα δεδομένα σας συλλέγονται και υφίστανται επεξεργασία με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας, που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.
  • Ειδικά για τις πληρωμές με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, που θα είναι σύντομα διαθέσιμη, θα λαμβάνονται, σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.
  • Αυτή τη στιγμή, οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι μέσω web-banking ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης. 
  • Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί από τράπεζα της χώρας στην οποία εκδόθηκε η απόδειξη ή το τιμολόγιο της παραγγελίας και ο πελάτης επιβαρύνεται με όλες τις χρεώσεις της τραπεζικής συναλλαγής.
  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να αναγράψετε το ονοματεπώνυμό σας στα στοιχεία της κατάθεσης, όπως ακριβώς αυτό θα καταχωρηθεί όταν γίνει η παραγγελία.
  • Η παραγγελία θα σταλεί αμέσως μόλις λάβουμε την κατάθεσή σας.
  • Τα τραπεζικά έξοδα μεταξύ τραπεζών επιβαρύνουν τον πελάτη.
Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών
  • Εφόσον επιθυμείτε, έχετε την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που παραγγέλνετε από εμάς.
  • Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Ωστόσο, αν υφίσταται υπαιτιότητα της εταιρίας μας (π.χ. λάθος προϊόν) θα αναλάβουμε και το κόστος επιστροφής του.
  • Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντος:
  1. Να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (λ.χ. να μην είναι τσαλακωμένες ή/και σκισμένες οι σελίδες του βιβλίου ή του περιοδικού).
  2. Μαζί με το προϊόν να επιστραφούν και τα σχετικά παραστατικά του (αποδείξεις ή τιμολόγια).
  3. Να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας και να μας έχετε γνωστοποιήσει την πρόθεσή σας για επιστροφή της παραγγελίας.
  • Τα προϊόντα επιστρέφονται στην διεύθυνση Eφέσου 46, Νέα Φιλαδέλφεια (Αθήνα) – T.K.: 14342, με τον ίδιο τρόπο αποστολής. Προσοχή: δεν αναλαμβάνουμε την παραλαβή της επιστροφής της παραγγελίας σας με το ταχυδρομείο.
  • Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μια παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ