Market

ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΓΚΑΛΟΣ: “ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΛΑΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ”

Προτείνει παραστάσεις και ενέργειες όχι μόνο προς το κράτος αλλά και προς τον πολίτη – καταναλωτή για να τονωθεί η ζήτηση των φωτογραφικών υπηρεσιών!

O Πρόεδρος του ΣΕΚΑΦ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Κατασκευαστών, Αντιπροσώπων Φωτογραφικών Ειδών & Συστημάτων Εικόνας) και επικεφαλής της Digitrade Greece τοποθετείται για όλα τα καυτά θέματα του χώρου!

Ακολουθεί το πλήρες κείμενό του:


Ξεκινά λοιπόν η σεζόν των γάμων – βαπτίσεων και η τουριστική σεζόν. Ποια είναι όμως τα ανοιχτά μέτωπα για τον επαγγελματία φωτογράφο;

  • Η εδώ και πολύ καιρό σε εκκρεμότητα απόφαση για τα νέα κρατικά έγγραφα που απαιτούν φωτογραφία (ταυτότητες – διαβατήρια ).
  • Το πρόσφατο σχετικά ζήτημα με το Υπουργείο Μεταφορών και τα διπλώματα οδήγησης – ταχογράφοι κ.λπ.
  • Το ζήτημα με τις κάρτες απεριορίστων μεταφορών ή τα προσωποποιημένα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της χώρας – και ίσως των ΚΤΕΛ
  • Η υποστήριξη του φωτογραφικού χώρου στην μετά Covid-19 εποχή από το κράτος και το ΕΣΠΑ

Σε μια εποχή που η φωτογραφία είναι πανταχού παρούσα μέσω των smartphones και των ψηφιακών μηχανών, εμείς βλέπουμε τη μείωση της εκτύπωσης καθημερινά. Οι εταιρίες – μέσω των αντιπροσώπων τους στην Ελλάδα δεν διαθέτουν πλέον τα budget του παρελθόντος για να υποστηρίξουν την εκτύπωση.
Ταυτόχρονα ο έντονος ανταγωνισμός στα μυστήρια, νόμιμος και μη αλλά και η τάση για πολιτικούς γάμους – σύμφωνα συμβίωσης κλπ., μειώνουν το ποσοστό κέρδους από αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες.

Και αυτός ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμα πιο έντονος, μιας και κάθε χρόνο έχουμε νέους επαγγελματίες στο χώρο μέσα από τις διάφορες Σχολές και τα Πανεπιστήμια.

Από την άλλη μεριά, τα φωτογραφικά καταστήματα εδώ και καιρό έχουν μετατραπεί σε αίθουσες παρουσίασης των υπηρεσιών γάμου – βάπτισης, μειώνοντας έως εκμηδενίζοντας το χώρο και τα προϊόντα λιανικής προς τον πελάτη – καταναλωτή.

Οι εταιρίες του χώρου στο κομμάτι της λιανικής στράφηκαν στις αλυσίδες αλλά και εκεί τα νέα δεν είναι πολύ ενθαρρυντικά.

Οι κλαδικές εκθέσεις λόγω του Covid-19 δεν έγιναν και το μέλλον τους είναι αβέβαιο, πράγμα που δυσκολεύει την επικοινωνία με τον επαγγελματία.

Είναι νομίζω καιρός τόσο το συνδικαλιστικό κίνημα των φωτογράφων που εκφράζεται μέσω της ΠΟΦ όσο και ο σύνδεσμος των εταιριών μέσω του ΣΕΚΑΦ, να βρουν τρόπους και να δημιουργήσουν ένα πλάνο ενεργειών για την αντιμετώπιση των παραπάνω θεμάτων, όχι μόνο μέσω παραστάσεων και ενεργειών προς το κράτος αλλά κύρια μέσω θετικών ενεργειών προς τον πολίτη – καταναλωτή για να τονωθεί η ζήτηση των φωτογραφικών υπηρεσιών.

Η ώρα είναι τώρα!

 






Aρθρογράφος

Photonet Staff

Νέα, ειδήσεις, άρθρα, αναλύσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, έρευνες, portfolios και κουίζ, από τo σύνολο των μελών της συντακτικής μας ομάδας, καθώς και από το δίκτυο των ανταποκριτών και συνεργατών του περιοδικού σε όλη την Ελλάδα.