Photonet Περιοδικά

Η NIKON ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΛΗΨΕΙΣ – ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ!

Πώς προκύπτουν εντυπωσιακές εικόνες ακόμα και από τα πιο βαρετά -φαινομενικά- περιβάλλοντα;

Με σκοπό να εμπνεύσει τους φωτογράφους να αναγνωρίσουν τις δημιουργικές δυνατότητες ακόμη και των πλέον κοινότοπων θεμάτων, η Nikon συγκέντρωσε τέσσερις κορυφαίους φωτογράφους από όλη την υφήλιο, για να μεταμορφώσουν συνηθισμένους χώρους στάθμευσης σε συναρπαστικές σκηνές χρησιμοποιώντας τη Nikon D750.

Αυτοί οι επαγγελματίες δείχνουν πώς, με κατάλληλο εξοπλισμό, ικανότητα και νοοτροπία, οι φωτογράφοι μπορούν να δημιουργήσουν οπτικά εντυπωσιακές εικόνες ακόμα και από τα πιο βαρετά –φαινομενικά- περιβάλλοντα.

«Μία από τις κύριες δημιουργικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι φωτογράφοι είναι η αποτύπωση του θέματος με τρόπο που να κάνει τη δουλειά τους να ξεχωρίζει από τις πολλές παρόμοιες εικόνες που υπάρχουν ήδη», εξηγεί ο Adrien Barakat, ένας από τους τέσσερις φωτογράφους που συμμετέχουν σε αυτό το έργο. «Είναι εύκολο να εστιάσει κανείς στις πιο παραδοσιακές φωτογραφίες, ωστόσο ένας πραγματικά δημιουργικός φωτογράφος μπορεί να βρει τη δική του ιστορία σε ένα περιβάλλον. Καταδείξαμε ότι είναι εφικτό να χρησιμοποιήσουμε συνηθισμένα μέρη και να τα αναδείξουμε σε κάτι εξαιρετικό, τελειοποιώντας την τεχνική, αφιερώνοντας χρόνο στην κατανόηση του θέματος και προετοιμάζοντας καταλλήλως τις λήψεις.»

Alastair Philip Wiper

Alastair Philip Wiper

Οι φωτογράφοι επιλέχθηκαν βάσει της αποδεδειγμένης ικανότητάς τους να εντοπίζουν την ομορφιά σε πράγματα που έχουν συμβατικά περιορισμένη αισθητική αξία. Σε αυτές τις προσωπικές ερμηνείες περιλαμβάνονται οι απομονωμένοι χώροι στάθμευσης της Δανίας τη νύχτα του Alastair Philip Wiper που δημιουργούν κινηματογραφικούς συνειρμούς και το πορτραίτο κίνησης του Aaron Pegg που παρουσιάζει μια μπαλαρίνα που παροτρύνει το βλέμμα να δει τις γραμμές-οδηγούς και τα σημεία διαφυγής στο σύνολο της τοποθεσίας. Ο Ελβετός φωτογράφος Adrien Barakat διερεύνησε τη θεωρία ότι «τα πάντα αποτελούν ένα θέμα και κάθε θέμα έχει έναν ρυθμό», καταδεικνύοντας τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βελτιωθεί ένας χώρος στάθμευσης χρησιμοποιώντας τη φυσική ανωνυμία και τυπολογία του. Ο Juan Jerez (φωτό επάνω) που εδρεύει στη Γαλλία έπαιξε με το φως και την παρουσία αναπάντεχων αντικειμένων, για να καταδείξει πως η ομορφιά μιας εικόνας δεν εξαρτάται από το θέμα, αλλά από τον τρόπο αναπαράστασής του.

Aaron Pegg

Aaron Pegg

«Η Nikon μου ανέθεσε την πρόκληση να εμπνεύσω συνάδελφους φωτογράφους να υπερβούν τα όρια της δημιουργικότητάς τους και ταυτόχρονα να βελτιώσουν τις φωτογραφικές ικανότητές τους», δηλώνει ο Juan Jerez. «Για μένα, ήταν μια ευκαιρία να δείξω πώς ο συνδυασμός δημιουργικής ματιάς και τεχνικής εμπειρίας μπορεί να αποκαλύψει την ομορφιά που κρύβεται σε μέρη που πολλοί ενδεχομένως να θεωρούν ασήμαντα – όχι μόνο στους χώρους στάθμευσης.»

Η Nikon συμμετείχε στη φωτογράφιση του Alastair Philip Wiper στην Κοπεγχάγη, προκειμένου να αποκομίσει παρασκηνιακές πληροφορίες σχετικά με την ανταπόκρισή του στην ιδέα. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Η Nikon προκαλεί φωτογράφους από όλη την Ευρώπη να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και να μοιραστούν τις νέες φωτογραφικές εμπνεύσεις τους μέσω του hashtag #ΑναβαθμίστεΤηνΚάθεΗμέρα (#ElevateTheEveryday).

Σχετικά με τον συντάκτη

Κωνσταντίνος Φλώρος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιοδικών Ήχου και Εικόνας (EISA) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο