Photonet

AYTO TO ΣΑΒΒΑΤΟ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ & PORTFOLIO ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΑΝΟΥ

Online από τις 10πμ!

Η νέα μεγάλη προσφορά, για όλους και όλες εσάς, συνεχίζεται αύριο Σάββατο 4/7/20! 

Mετά τoυς Βασίλη Κολτούκη, Κωνσταντίνο Σοφικίτη, Άγγελο Μπαράι, Γιάννη Κολεσίδη, Mάριο Θεολόγη και Λουΐζα Γκουλιαμάκη, Φένια Λαμπροπούλου, Miladin Colakovic, αυτό το Σάββατο παρουσιάζουμε τoν Κωνσταντίνο Μάνο!

Ο Κωνσταντίνος Μάνος είναι ένας από τους σπουδαιότερους φωτογράφους της εποχής μας, καθώς ο φακός του -ήδη από τα μέσα του περασμένου πια αιώνα- έχει καταγράψει με μια ιδιαίτερη ματιά κοινωνικά και λαογραφικά θέματα τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στον τόπο καταγωγής του, τη χώρα μας.

Η συνέντευξή του είχε δημοσιευτεί στο Photonet 167.

Δείτε ορισμένα χαρακτηριστικά αποσπάσματα από όσα μας είπε, πλαισιωμένα από εικόνες του!

Έχω καταλάβει (και νομίζω πάντα το ήξερα) ότι η ασπρόμαυρη φωτογραφία είναι πιο ανθρώπινη. Τώρα όλοι τραβούν ψηφιακά και έγχρωμο, γιατί είναι τόσο εύκολο και τόσο φυσικό αλλά στην πραγματικότητα πιστεύω ότι το ασπρόμαυρο είναι πιο ποιητικό γιατί αν βγάλεις το χρώμα μένει μόνο η ανθρώπινη υπόσταση του θέματος.

© Constantine Manos / Μagnum Photos: σχολείο στο χωριό Όλυμπος της Καρπάθου (1964)

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου φωτογράφο «δρόμου» (street photographer). Πηγαίνω σε συγκεκριμένες λαϊκές εκδηλώσεις όπως μια παρέλαση ή ένα πανηγύρι που γίνονται δημοσίως, αλλά δεν είναι τυχαία περιστατικά στο δρόμο. Είναι αυτό που θα λέγαμε «δημόσιες συναθροίσεις», όπως για παράδειγμα ένας αγώνας ποδοσφαίρου σε ένα γήπεδο.

© Constantine Manos/ Μagnum Photos: Τhe Bostonians

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη το προσεχές Σάββατο! 

  • Φωτό στην κορυφή της σελίδας: © Constantine Manos/ Μagnum Photos: μουσικοί της δεκαετίας του ’60.
 






Aρθρογράφος

Κωνσταντίνος Φλώρος

Στην Νexus Publications AΕ από το 1998, είναι σήμερα ο Διευθυντής Εκδόσεων της εταιρίας. Mέλος της EISA (Expert Imaging and Sound Association) από το 2003. Μέλος της Ένω­σης Συντακτών Περιοδικού-Ηλεκτρονικού Tύπου (EΣΠΗΤ) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (ΙFJ) από το 2005.